Ga naar inhoud

gratis skihouder

Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijd een rek voor ski's staan. Deze skihouder kan bevestigd worden op het bagagerek. Ik weet dat er weinig mensen met een Z3 op wintersport zullen gaan. Maar ik, als officieel erkende koukleum, zal zeker nooit op wintersport gaan. En het rek staat in de weg in mijn berging. Gewoon gratis op te halen dus. Wie maak ik er blij mee?

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

:kopfkratz: Huh,..

Er bestaat dus een rek voor op dat verschrikkelijke rekje. :171:

Het moet toch niet veel gekker worden :lachen: :lachen:

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Snowboardklem is ongeveer 3x zo breed als een skiklem.

Anders wellicht even een foto plaatsen?

Wil evt best dat ding gratis ophalen, maar wil dan wel graag weten of ik voor het goede onderdeel ga rijden.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Ik heb er een zakje met onderdelen en een sleutel bij, dus ik denk dat het compleet is. Op de tekening staat het nummer F 36 82 889. Ik hoop dat de koper dan voldoende info heeft.

BMW-Z-CSi reageerde 2 min eerder dan Gsusivo. Laat maar weten of je naar Waalwijk wil komen rijden voor dit onderdeel. Via PB zal ik je dan mijn adres geven.

Zo niet, dan is het rek voor Gsusivo.

Link naar reactie
  • Administrator

Sorry, maar dat onderdeelnummer zal wel slaan op de drager en is niet in etk terug te vinden. Ik ga geen 2x2u in een auto zitten als ik niet weet waarvoor ik ga rijden. Fototje was kleine moeite geweest, niet alleen voor mij ook voor een ander.

Have fun ermee Ivo.

Link naar reactie
  • Administrator

Het gaat dan om de beugel die op de drager wordt gemonteerd. De afgebeelde drager is namelijk voor dakmontage geschikt.

Link naar reactie
  • Administrator

Ah, niet meer aan gedacht. prima, Ivo mag m hebben :)

Beetje onpraktisch om er een geheel nieuw topic voor te starten...

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.