Ga naar inhoud

Koplamp stelmotor probleem

Martijn93

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

De rechter stelmotor van mijn Z4 is kapot. Nu heb ik een andere gekocht, maar ik zit met een probleem.

Zoals te zien op deze foto is de stekker anders dan die van de orginele. (boven is orgineel):

ts50.jpg

De verkoper en de leverancier van het product verzekeren mij wel dat dit een stelmotor is voor een Z4 met xenon.

op deze link van RealOEM zie ik dat orginele stelmotor een soort verloop kabeltje heeft:

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=BT51&mospid=47797&btnr=63_0758&hg=63&fg=05

Dat is nr.3 op de tekening. Het kabeltje ziet er zo uit:

http://realoem.com/bmw/showphoto.do?id=61138373573

Ik kan alleen niet goed zien/vinden waar deze kabel precies heen gaat. Kan iemand mij dit uitleggen? Ik neem aan dat ik die kabel ertussenuit kan halen en daarvoor in de plaats de kabel van de nieuwe stelmotor kan plaatsen.

Alvast bedankt!

aangepast door Martijn93
Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

De stekker die jij nou vast hebt zit naast de "grote" aansluitblok op de lamp

Link naar reactie

bedankt voor je reactie Ruud. ik heb snel even een fototje gemaakt ter verduidelijking. Is pijl nummer 2 het "grote" aansluitblok waar je het over hebt?

Untitled_1.png

Ik zie daar inderdaad hetzelfde soort stekker zitten als ook op de nieuwe stelmotor zit. Alleen zijn de draadjes zie eraan zitten wel van een andere kleur, dan de draaitjes die naar de orginele stelmotor lopen (deze zijn 4x blauw). Ik kan niet goed zien waar die kabel heen loopt, omdat ie achter een behuizing verdwijnt.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.