Ga naar inhoud

Overstap van Z3 naar Z4... en gaan we hier verder


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik vind ze toch behoorlijk comfortabeler dan de standaard stoelen moet ik zeggen! Auto met kopen enze weg doen als ze niet bevallen is een stuk makkelijker dan omgekeerd. ..

Link naar reactie
  • Administrator

Idd niet op die :m: stoelen letten, ik wil ze wel met de mijne ruilen als ze jou niet bevallen ;)

Link naar reactie

Ze zijn als onderdeel idd ongeveer 1000 euro meer waard dan een set gewone stoelen. Daar zou je zaken mee kunnen doen. Persoonlijk vind ik die zwarte aan de prijs vanwege de km stand, ook al ziet ie er op de foto's goed uit (maar in het echt is dat wellicht ook anders).

Er zitten ook behoorlijk wat 'strijkbout' markeringen op het dak wat toch wel aangeeft dat hij ook echt gebruikt is. Die markeringen krijg je er niet uit, dat is slijtage van de stof (niet dat hij doorgesleten is, maar de vilthaartjes zijn weggesleten door het vouwen).

Bij de toledoblauwe vind ik de velgen weer minder geslaagd. Die heeft wel een aeropakket. Het is me onduidelijk of ze beide nou extended leder hebben of niet.

Maar je moet ze toch in het echt zien, net zoals elke andere auto.

Link naar reactie

Heren,

Bedankt voor de feli's, gisteren nog contact met de verkoper, vrijdag is een go
Ze waren nu bezig met de nodige onderhoudsbeurten en complete remvernieuwingen rondom.
Dus dat ziet er goed uit.

Link naar reactie

Vandaag opgehaald!

Auto heeft een onderhoudsbeurt gehad, alle sapjes en filters zijn vervangen en alle remschijven en remblokken zijn vervangen.

Dus kunnen we er de nodige kilometers tegen aan.

De terugreis was natuurlijk geen onverdeeld genoegen.

Nu nog wat puntjes op de i en dan gaan we er weer volop van genieten.

Nog een vraag:

Krijg mijn iPhone niet gekoppeld aan het systeem?

Al meerdere pogingen ondernomen maar zie niks......

aangepast door CorvH
Link naar reactie

Je bedoelt een bluetooth koppeling?

Ten eerste is het bluetooth systeem behoorlijk kieskeurig; niet elke telefoon werkt daar op. Mijn nokia deed niets, maar mijn samsung s3 doet het wel (alleen het adresboek wordt meestal niet goed overgeseind).

Het eerste wat je moet doen is alle voorgaande koppelingen eruithalen. In je boekje staat hoe je dat moet doen (heeft iets te maken met de auto op contact zetten terwijl je een knop ingedrukt houdt etc).

Daarna moet je je telefoon proberen te koppelen (ook dit staat in het boekje hoe dat moet).

Je kan dus niet gewoon je telefoon laten zoeken; de bluetooth module moet eerst in koppelmodus gezet worden (op contact zetten terwijl je een knopje indrukt, zie boekje)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.