Ga naar inhoud

Reactietopic: Limborit V (9 juni)

Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

• Administrator

^ je kan alleen door fb vrienden toegevoegd worden of geaccepteerd worden door degene die de pagina gemaakt heeft

Link naar reactie

Pim, Roger en Ruud :clapping::guitar:

We hebben genoten van de dag, de goed georganiseerde rit; "hoe sjoon oes Limbourg iest" (of zoiets, wij zijn geen autochtonen <_< )

Het weer klaarde uiteindelijk toch lekker op waardoor Hans een lekker kreeften koppie heeft opgelopen.

Heerlijk het hoofd leeg kunnen laten waaien (in de dakloze èn op de boot) en lieve, warme en gezellige mensen gesproken; THX!!!

Wij zijn dus in Brüggen afgehaakt en diverse Z-tjes nog uitgewaaid, daar even iets gedronken en een klein hapje (Grieks) gegeten (helaas Jeroen; we hebben je niet aangetroffen op de "boekenmarkt").

organisatie; hartelijk dank voor jullie inzet; we hebben een hele fijne dag gehad!

Hans en Gillaine

Link naar reactie

Ik durf het haast niet te zeggen, maar misschien had don1999 toch wel een beetje gelijk... :blush:

Nee !

Maar als je alleen in de auto zit, valt het niet mee om te rijden en te lezen.

Ik had een perfecte navigator, alleen als iedereen rechtsaf slaat en je navigator zegt recht door

tja,...... volgende keer toch maar luisteren :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

Ik probeer ze vanavond nog naar iedereen te sturen.

Ik probeer ze deze week te sturen.

Link naar reactie

^ je kan alleen door fb vrienden toegevoegd worden of geaccepteerd worden door degene die de pagina gemaakt heeft

En vandaar dat ik dat gister al op aanraden van een medeforumlid die mij een mooie foto liet zien heb gedaan ;)

Link naar reactie

Nee !

Maar als je alleen in de auto zit, valt het niet mee om te rijden en te lezen.

Zeg maar gerust onmogelijk. Je bent aangewezen op het volgen van een ander. Dat gaat over het algemeen ook best goed, alleen gistermiddag dus absoluut niet. Ik weet niet precies waar het aan lag. De route leende zich er denkelijk slecht voor (verkeerslichten op 80 km wegen die minutenlang op rood staan), drukke voorrangskruizingen, etc. Er werd ook niet gewacht na dat soort punten. En op het moment dat het wel lukte om een groepje te volgen, ging het toch mis. Want die wisten ook niet meer waar we waren.

Al met al dus een beetje zonde van de middag. Want van het middagdeel van de route heb ik dus bijna niks gezien.

Link naar reactie

ook ff n bedankje aan de organisatie van deze kant,maar ook aan alle deelnemers ,leuk om weer wat "'oude" gezichten te zien en nieuwe te ontmoeten.

we hebben er weer van genoten.

img1639sz.jpg

Als je dat zo ziet past die auto eigenlijk veel beter bij mij dan bij jou... Mijn schoenen passen bij de lak, mij petje bij het leer. Zullen we ruilen? :P

Link naar reactie
  • Administrator

Heb ik nog gereden :blink: yep maar Monique heeft tijdens de rit bijna geen foto's gemaakt :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in