Ga naar inhoud

Wie kent Ronald Vos ?

Aanbevolen berichten

Het lijkt misschien een vreemde vraag hier op het forum, maar ik zal het uitleggen.

Vandaag kreeg ik dus een mail van (je raad het al) Ronald Vos, onder de mail stond <roadzzzter>. Mijn eerste gedachte was dus direct hé een mail van een z3 liefhebber :sCo_chinscratch:. In de mail zat een link en bij het aanklikken van deze link naar een site :police::muur: (deze bestond dus niet meer) kreeg ik dus een melding van mijn antivirus programma dat er een Trojan hors was gedetecteerd en dat deze met succes was tegen gehouden :thumbup: .

Mijn vraag is nu simpel:

• Wie kent dus Ronald Vos?
  • Heeft nog iemand deze mail ontvangen ?
  • Komt het van Hier ?
  • en een gewaarschuwd mens telt voor twee.

Groet Theo

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Theo, het kan wellicht zijn dat Ronald er niets aan kan doen en zijn pc besmet is waardoor iedereen in z'n lijst waarmee hij ooit heeft gemaild die rotzooi heeft ontvangen. Heb je hen niet ooit toevallig een armsteun verkocht?

Link naar reactie
  • Administrator

^ Dat laatste is zonder rmeer waar. Maar ik had zelf laatst ook het genoegen om spam te verzenden aan al mijn contactpersonen via hacken van mijn email account of via een spoof. Gewoon even wachtwoord aanpassen en een excuusmail en niks meer aan de hand. Ik denk dus dat Ronald Vos ook zoiets heeft gehad. Bovendien denk ik dat er in Nederland grofweg 10.000 Ronalden Vos zijn, dus of iemand een Ronald Vos kent is niet echt van belang ben ik bang ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.