Ga naar inhoud

De juiste autohoes [update]


Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gisteren Covercraft gemaild met de vraag of ik de hoes bij hun kan kopen. Helaas Roadstersolutions heeft het exclusieve recht om deze covers te verkopen. Bijzonder vervelend want ik heb nog steeds geen mallemoer gehoord van die jongens en de telefoon nemen ze ook niet op. Is er iemand die toevallig binnenkort naar Amerika gaat en dan in bijzonder Pennsylvania ?

Link naar reactie

Ik heb onlangs (+/- week geleden) een order bij Roadstersolutions uitgezet. Tot op vandaag heb ik daar geen antwoord op gekregen behalve de automatische orderbevestigingsmail. Ik heb dit gedaan via de optie wire transfer zodat ik mijn credit card gegevens niet hoefde te geven. Omdat ik vooralsnog niks heb gehoord heb ik covercraft nog maar eens aangeschreven of de toko nog wel in leven was. Vooralsnog heb ik daar nog geen antwoord op gekregen dus ik krijg het donkerbruine vermoeden dan roadstersolutions niet (helemaal) meer functioneert. Opgepast als je daar dus wat besteld en je credit gegevens achterlaat.

Omdat ik toch een hoes moet hebben heb ik maar als noodgreep een officiele z3 hoes bij Zettiworld gekocht. Eens kijken hoe lang het duurt voor die in huis is.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.