Ga naar inhoud

Wat is de waarde ongeveer van z4 stoelen?

Aanbevolen berichten

• Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Thx zzz3, heb hem een mail gestuurd, hij staat net onder keulen dus dat zou nog te doen zijn, ik hoop alleen dat ze er nog een beetje uitzien want volgens mij heeft die wagen een heel bruut einde gehad

Link naar reactie

^Ja dat zag ik ook. Ik hoop alleen voor jou dat de bijrijdersstoel onbeschadigd is gebleven.

Ze hebben overigens ook nog een Z4 (E85) roadster staan met M-stoelen.

Alleen is die volledig op z'n dak beland, dus dat zag er helemaal niet meer uit.

Zeg maar plat vanaf de motorkap, dus die stoelen zijn volgens mij wel naar de kl**ten.

Link naar reactie

Ik zag het ook, ze hebben er dus twee staan, ze hebben nog niet gereageerd op mijn mail dus ik ga ze zo maar ff bellen in mijn beste duits.

Op hun ebay webwinkel hebben ze nog meer leuk spul staan voor e 85's. Die wat beter uitziende coupe kost 4500 euro, maar wat je daar nou mee zou moeten, alles wat je er voor krijgt is volgens mij beschadigd, of zouden er bedrijven bestaan die zo,n ingedeukte velg nog kunnen richten?

Link naar reactie

Ja, triest maar waar, ik heb overigens bmw,s gezien die ondersteboven in een sloot hadden gelegen en 2 maanden later weer reden.

Onbegrijpelijk hoe ze dat repareren, in Duitsland mag zo,n wagen nooit meer de weg op, in nederland wel.

Link naar reactie

Gisteren een e bay veiling verloren, ging om 2 sportstoelen en alle binnenbekleding van een z 4 qp.

Is weggegaan voor 1100 euro, ik greep ernaast in de laatste secondé.

M.a.w. Het kan dus wel voor een normaal bedrag, eerlijk bijzeggen dat de stoelen zwart met blauwe wangen waren dus niet direct de eerste waar je zou voor gaan, ik blijf dapper doorzoeken maar realiseer me dat die stoelen niet uit nederland zullen gaan komen.

Ik vind overigens de standaard stoelen NIET goed, ik kan er niet echt een goede positie in vinden.

Ik heb wel altijd bmw's gehad met sportstoelen dus misschien dat ik verpest ben of zo.

Link naar reactie
  • Administrator

Niks mis met Duitse stoelen ;) Monieke en ik zeiden gisteren nog tegen elkaar na een hele dag limborit en weer terug naar Amsterdam dat we toch echt beter hadden gezeten dan voorheen op de standaard stoelen ...

Link naar reactie

Hmm, ja daar zit(leuke woordspeling)ik dus ook mee.

Eigenlijk is het een must have maar als koopman wil er weer geen 2 k tegenaan gooien voor een paar oude stoelen.

Daar zit dus een dillema. Plus dat mijn echtgenote dit me ook periodiek duidelijk maakt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in