Ga naar inhoud

Wat is de waarde ongeveer van z4 stoelen?

Aanbevolen berichten

Die stoelverwarming is dan weer iets wat mij totaal niet boeit (ik heb het in 2 auto's en het staat echt nooit aan, ook niet op koude winterochtenden etc). Elektrische stoelen boeit me trouwens ook niet (heb ik overigens ook in 2 auto's). Wat een wereld...:lol:

Als ik 2 mille of meer zou uitgeven aan stoelen zou ik toch eerder voor recaro's gaan dan voor /m stoelen. Die recaro's zijn net wat specialer. Al vraag ik me af of dat wel lekker loopt met de gordels aan de schouderkant.

Link naar reactie
  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

De connectie zit hem natuurlijk ... Persoonlijk vind ik ... dat ik het persoonlijk een behoorlijke hoop geld vind voor een setje stoelen.

Ennuh, is dat offtopic gaan niet een beetje standaard op dit forum :hypocritesmiley:

Ten aanzien van het eerste: Daar ging dit topic nou eenmaal niet over. als iedereen gaat opnoemen welke opties hij / zij belangrijk vindt in dit topic hebben we straks tig pagina's met niet relevante informatie. Appels met peren vergelijken mag op de markt. Of je start een nieuw topic over wie welke opties belangrijk vindt, dat kan natuurlijk ook.

Ten aanzien van het tweede: dat oordeel is niet aan jou, maar bijvoorbeeld wel aan mij. ;) Ofwel, zoals mijn grote idool mr. Frank V dan pleegt te zeggen: "Dit is mijn oordeel en daar moet u het mee doen". . :schater:

Die stoelverwarming is dan weer iets wat mij totaal niet boeit ...

Als ik 2 mille of meer zou uitgeven aan stoelen ...

Je kunt wel merken dat er bij jou geen vrouw hoeft mee te rijden ;) Zonder zou het mij ook niet zo boeien. Met is het een effectieve methode om het dak veel vaker open te kunnen hebben ... 2 Mille of meer zou ik er ook nooit aan uitgeven, maar als je geduld of geluk hebt hoeft dat dus ook helemaal niet.

Link naar reactie
  • Administrator

Overigens, wat ook te overwegen is en zeker anders is (en ik ook erg mooi vind), maar waarbij je ook zeker je stoeverwarming moet opgeven: Tillett B5 stoelen.

Z4M_B5_01.jpg

Meer over de Tillett stoelen in de Z4 hier.

Eigenlijk ontworpen voor Lotus. Worden nog best regelmatig op internet aangeboden. Ik weet niet of de montage nog extra werk is.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb speciaal voor jou die vraag al een tijdje geleden aan deze Engelsman gesteld; zie het Engelse topic. ;)

Link naar reactie

30 minutes in B6 Tilletts in a Caterham R500 Evo was enough for me - JEEZUZ they were snug. Although I must say they stopped me moving around

Ik had het gelezen, zie bovenstaande quote, daar was ik al bang voor, zulke stoelen zijn meer voor circuitautos,

Dan krijg ik mijn vrouw nooit meer mee op een toertocht.

Ik vind ze overigens best mooi maar dan zouden stoelen van de z3 M toch eerder een optie zijn.

Maar eerlijk gezegd is het idee van 2 keer 4 bouten los/ vast en een paar stekkers omzetten toch wel makkelijk.

Morgen ff kijken bij een setje en duimen dat ik er wat af krijg,

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ben benieuwd, ook naar de staat ervan. Voor zover je dat nog niet wist: Penders staat bekend als zeer onvriendelijke semi- crimineel. Niet dat ie daarmee geen mooie stoelen kan hebben, maar je zult waarschijnlijk niet het idee hebben dat je met open armen ontvangen wordt ...

Link naar reactie

Hmmm, ze hadden geen tijd, ik ga het morgen weer proberen, maar dan tijdens werktijd, al begrijp ik uit joiw woorden dat dat daar ook s,nachts kan zijn( voorzichtig grapje, voor het zelfde geld krijg ik betonnen schoenen)

Link naar reactie

Ja, heb ik al zien staan op marktplaats, heb een redelijk bod gedaan maar de verkoper denkt dat er gouden onderdelen in zitten.

Ik heb op ebay koenig stoelen zien staan, kosten ongeveer 800 euro p st maar dan kies je zelf de kleur en ze zijn nieuw.

Ik hou het liever orgineel maar no way dat ik voor een paar ouwe stoelen meer ga betalen dan voor nieuwe.

Maar we hebben penders nog!!

Link naar reactie
  • Administrator

Als ik die Koenig Sitze zie, denk ik dat ze qua model eerder op de E46 zijn afgestemd dan op de E85. Hoe kom je aan de prijs trouwens? Als ik op Ebay.de kijk is de basisprijs EUR 495,- p.s. Daar moeten dan nog frames bij en de opties die je wenst (zoals stoelverwarming, uitschuifbaar voorste deel, etc.). Heb je trouwens ook gezien dat bij deze stoelen leer op aanvraag is?

Link naar reactie

Die 800 is een schatting, ik heb die club al een mail gestuurd met een exacte prijsopgaaf, maar als ik zo op ebay kijk zou je rond de 800 p/st wel aardig in de buurt zitten, maar als het 1000 zou zijn is het nog redelijk, dat vragen ze voor de orginele exemplaren ook.

Link naar reactie

Vandaag bij penders geweest, dat gaat hem dus niet worden, de auto liigt op 8 meter hoog half in de buitenlucht, als ik de stoelen wou zien moest er ik maar heen klimmen, maar volgens de penders man waren ze splinternieuw, auto had pas 8000 km gelopen,knap dat ie dat weet in aanmerking genomen dat er 1500 auto,s staan.

Later terug mee naar binnen gelopen om even te peilen wat de ruimte was maar ik kon ze meenemen voor 1900 euro, ongezien want de auto kwam pas naar beneden als ik zei dat ik ze ging kopen, omdat ik er niet zo van hou om onder druk gezet te worden heb ik toen afscheid genomen en gezegd dat we er toch niet uit gingen komen

1900 euro no way.

Andere kwibus via marktplaats wil voor een paar versleten stoelen 1950 pakken, nou ja hij zal wel denken " de koper is al geboren"

Ik ga lekker kijken voor nieuwe stoelen, ik ben wel benieuwd of er mensen zijn die wel 2 ruggen uitgeven voor gebruikte stoelen, ik doe het in ieder geval niet.

Link naar reactie

2 ruggen voor stoelen kan best, maar daar (voor zo'n bedrag) mag je ook gewoon topservice voor verwachten. Dus in goede en verzorgde staat, service etc.

Als deze stoelen al lang te koop staan, dan is dat meestal met een reden denk ik.

Wat een waardeloze service, bijna lachwekkend :lol:

Met al dit soort deals is het trouwens ook een kwestie van geduld. Als je een half jaar of een jaar MP/ebay etc in de gaten houdt, dan komt er vast en zeker een mooi stel voor de juiste prijs langs.

Link naar reactie

Ja penders geeft nou niet echt het goede voorbeeld voor de sloperswereld, volgens mij had ik hier ook al gelezen dat die stoelen er al een heeeeele tijd staan te wachten, ga binnenkort naar koenig stoelen kijken, moet alleen even uitzoeken of er ook een nederlandse vertegenwoordiging is want die club op ebay die ze aanbiedt zit voorbij stutgard, das wel een heel end tuffen om ff te kijken

Link naar reactie
  • Administrator

Met al dit soort deals is het trouwens ook een kwestie van geduld. Als je een half jaar of een jaar MP/ebay etc in de gaten houdt, dan komt er vast en zeker een mooi stel voor de juiste prijs langs.

Dat het ook voor een veel lagere prijs kan heb ik hem hierboven ook al voorgerekend ;) Maar dan zul je wel heel actief moeten zijn en zeker ook buitenlandse fora in de gaten houden ...

Link naar reactie

Daarvan is het aanbod ook vele malen groter. Kennelijk iets met schaarste en marktwerking :book::hypocritesmiley:

Die stoelen zien er trouwens niet al te best uit imho en dan is er nog de kwestie van de kleur....

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in