Ga naar inhoud

Wat is de waarde ongeveer van z4 stoelen?

Aanbevolen berichten

• Administrator

... 2000,00 euro ...

Je kunt niet zeggen dat ik je niet gewaarschuwd heb ... :lachen:

... Moet je rekenen op tussen de EUR 1700 en EUR 2000. ...

Link naar reactie
  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Je kan er toch naar toe rijden en ze eerst bekijken? Hellevoetsluis Vlaardingen is toch ook de kop niet. Kan je altijd nog nee zeggen.

Enne slopers beginnen altijd hoog, dus ik denk dat als je rond de 1200 euro op de locatie biedt, dat je ze voor 1500 euro hebt. Via mail of telefoon zakken ze vaak niet veel.

Maar zoals gezegd al, grijs i.p.v. creme, zou ik eerst gaan kijken hoe ze eruitzien, ik weet wel dat zij heel veel droog opslaan, dus hij heeft niet in de buitenlucht gestaan, dat scheelt regen en winters.

Let wel op de wangen, lijkt op een foto of de bestuurderskant iets anders is van kleur, maar dat kan vertekening zijn op de foto

Link naar reactie

Ja, ik denk dat ik er ff ga kijken, moet ik wel streng zijn voor mezelf en 1500 meenemen, ik realiseer me ook wel dat dat de prijs is, bovendien als je ze via e bay koopt komt er nog 200 of 300 euro bij voor verzendkosten, dus dan zit je ook zo op 2K.

Maar iets in me verzet zich tegen het feit dat die krengen zo duur zijn, ik ga vandeweek ff langs rijden en een poging doen.

Dus ik hoop me volgende week te kunnen melden in de rubriek wat heb jij nou weer in de geldput gestort.

Link naar reactie
Link naar reactie

Sodeju, 4000 euro voor een paar stoelen, stapelgek zijn ze, als dat zo doorgaat ga ik ook een paar wrakken kopen en een beetje op e bay vissen naar klanten.

Achterlichtje= vakantie valkenburg

Stoelen= retourtje malediven

Pookknop= eten bij parkheuvel

Zonder geheid, zijn daar klanten voor te vinden?

Link naar reactie

Zonder geheid, zijn daar klanten voor te vinden?

Misschien wel. Ik bedoel: ruim 3500 euro voor een paar stoelen lijkt veel, maar in onderdelen is het 2x zo duur (dan is natuurlijk alles wel nieuw). En in nieuwuitrusting is 3500 aan opties natuurlijk niets. Als je een beetje vrolijk aan het aankruizen bent in een bmw folder, dan is de auto zo 20 mille duurder. En dan heb je alleen leder snuisterijen, wielen en infotainment......

Wellicht is het in nederland anders, maar als je kijkt in amerika (op zpost ofzo), dan heb je lieden die een z4 kopen en daarna alle denkbare aftermarket opties en vervolgens bij een tuner laten installeren. Wellicht is dat in dld ook zo. Kennelijk een dikkere portemonnaie (is ook niet zo gek, het gemiddelde loon is er hoger dan in NL, en met de helft aan belasting in de usa (op auto's en aanverwante kosten natuurlijk nòg minder)..... hou je meer over :)

Mensen verklaren mij hier soms al voor gek met de dingen die ik verbouw, maar in vergelijk met een amerikaan stelt het niets voor. Als daar iemand iets nieuws heeft.... moeten ze het gelijk allemaal hebben (om dat die ene persoon het dus heeft). Wat dat betreft zijn het net lemmings :lol:

Ik heb op Zpost een keer een topic geplaatst hoe ik mijn achterremmen had gemaakt omdat er dus geen BMW performance achterremmen voor een z4 bestaan (ECS tuning heeft alleen voorremmen), en gelijk stroomt je inbox vol met berichtjes of je het niet wilt verkopen of de onderdelen voor hun wilt maken, of aanpassen voor een z4m etc etc. Knettergek die lui.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Sodeju, ..., zijn daar klanten voor te vinden?

Yep, zeker. Ze verkopen ze al jaren voor extreem hoge prijzen en blijven gewoon bestaan ...

Ps. Bij Akto hebben ze E85 stoelen in alle mogelijke kleuren, maar doorgaans geen M stoelen. ;)

Link naar reactie

Mensen verklaren mij hier soms al voor gek met de dingen die ik verbouw, maar in vergelijk met een amerikaan stelt het niets voor. Als daar iemand iets nieuws heeft.... moeten ze het gelijk allemaal hebben (om dat die ene persoon het dus heeft). Wat dat betreft zijn het net lemmings :lol:

Ik heb op Zpost een keer een topic geplaatst hoe ik mijn achterremmen had gemaakt omdat er dus geen BMW performance achterremmen voor een z4 bestaan (ECS tuning heeft alleen voorremmen), en gelijk stroomt je inbox vol met berichtjes of je het niet wilt verkopen of de onderdelen voor hun wilt maken, of aanpassen voor een z4m etc etc. Knettergek die lui.

Link naar reactie

Het lijkt hier net of de standaard stoelen een soort spijkermatten zijn.

De M-stoelen zijn prachtig, en maar de standaard stoelen van de Z4 voldoen voor mij prima op lange ritten, en in de snelle bochten zet in mijn knieën maar tegen de kussentjes op de middenconsole! Voor EUR 3.000,= ken ik betere opties!

Link naar reactie

weet niet of ze er nog zijn en wat de bijkomende kosten zijn : http://www.zpost.com/forums/showthread.php?t=832999

Wow, dat is helemaal in de states, dat kost een vermogen om dat hier heen te halen, volgens mij komt er dan btw en ? 20? % invoerheffing bovenop.

Zijn wel de mooiste stoelen die ik ooit te koop heb zien staan, lijken wel nieuw.

Link naar reactie

Bij fedex kost een pallet van 70kg versturen vanuit de usa naar nl ongeveer 1000 dollar.

Het is maar net met welke transportdienst de verkoper wil verzenden (ik kan me niet voorstellen dat je een duurdere vervoerder vindt dan Fedex :lol:), en of ie alles goed inpakt etc.

1100 dollar is een koopje voor die stoelen want ze zien er goed uit.

Link naar reactie

Bij fedex kost een pallet van 70kg versturen vanuit de usa naar nl ongeveer 1000 dollar.

Het is maar net met welke transportdienst de verkoper wil verzenden (ik kan me niet voorstellen dat je een duurdere vervoerder vindt dan Fedex :lol:), en of ie alles goed inpakt etc.

1100 dollar is een koopje voor die stoelen want ze zien er goed uit.

Oke, maar btw 21 % over ? 2000 euro( inschatting douane) 420 euro , invoerheffing. . 300 euro

Rekensom richting 3000,00 euro. Niet echt een super deal dan.

Link naar reactie

Zit een Retrofit OEM 16:9 navi dan ook zo lekker? :blink:

Ik zie ff de connectie niet.

Rekensom richting 3000,00 euro. Niet echt een super deal dan.

Je zou die gast moeten mailen of ie wil verzenden en wat dat kost (en hoe hij het gaat verpakken uiteraard).

Dan kan je het sommetje maken :).

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

Ik zie ff de connectie niet.

X2. Hou je het even een beetje on topic vampiertje, dit topic gaat over stoelen...

Link naar reactie

Ik heb nog twee opties in nederland gevonden, ik wil er alleen niet meer dan 1500 voor uitgeven omdat dat het niet waard is,

Ik zit er wel aan te denken om eens uit te zoeken wat er nog meer pas te maken is voor de z4, want ook z3 zetels gaan voor minder.

Dat zou misschien kunnen passen.

Link naar reactie

Voor 100 euro heb je een tomtom. Daarmee kom je ook op de plaats van bestemming.

/m stoelen is een sportieve optie op een sportauto. Het is maar hoe je je auto ziet en wat je ermee doet.

Dat er veel geld voor gevraagd wordt........ dat is hier al eerder gezegd ja, en dat is ronduit vervelend. Ik denk trouwens dat /m stoelen nieuw af dealer ook duurder zijn dan een navi unit met scherm, kabelboom etc, dus dat is dan enige prijsrechtvaardiging denk ik.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Ik vraag me af of die e89 stoelen niet passen danwel pas te maken zijn. Of stoelen uit een audi rs4 oid (ook recaro).

Die zijn veel goedkoper cq. het aanbod is veel groter. Hetzelfde geld voor m3 stoelen Het moet vooral passen qua breedte en ruimte aan de achterkant. Dat is bij de z4 weinig (ze kunnen immers ook niet zo heel ver naar achteren). En de hoogtebeleving moet natuurlijk hetzelfde zijn.

Je zal wellicht de onderstelgeleiders moeten aanpassen, maar daarvoor bestaat een lasapparaat ;)

Echter alleen die e89 stoelen (naast de z4m stoelen) hebben een rugleuning uit 1 stuk met ingebouwde hoofdsteunen met dito sportieve look. m3 stoelen, rs4 stoelen etc, zijn toch meer 'normale stoelen' met zo'n los hoofdsteuntje. Zijn ook meer normale auto's natuurlijk

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in