Ga naar inhoud

wielbouten verkeerde?

Aanbevolen berichten

ik heb me wielbouten gekocht maar twijfel of ze goed zijn.... Conisch zijn ze wel goed alleen grote niet .....schroefdraad is wel goed

iemand suggesties ? niet dat men velgen er dadelijk af gaan ;)

img2383816x612.jpg

img2382816x612.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Ligt eraan, komt het conische gedeelte van de bout boven het gat van de velg uit of valt deze erin

Is laatst genoemde het geval dan zijn ze te klein

Link naar reactie

Die zwarte lijken sprekend op de bouten die ik in de Jade-R velgen heb zitten. Daar heb je een speciale dunne pijpsleutel voor nodig om ze los te kunnen draaien. Werken dus als een soort anti diefstal bouten.

Ik zoek al tijden naar deze bouten, en dan 5 mm langer dan standaard. Waar heb je die gekocht?

Link naar reactie

volgens mij en zo te zien is alleen de kop ban de bout kleiner,ws ook omdat de chromen slotbouten een inwendige sleutel hebben en de zwarte een uitwendige sleutel.

draai er eens in en kijk hoe die past.

Link naar reactie

Ik moet nog ze nog passen.... vandaag pas binnen gekregen..... zit uitwendige sleutel bij ja

Het ging mij op de dikte van de bout of dat uit maakt met sterkte van vast zitten

kwam er ook net achter dat mcgard wielsloten ook zwarte wielsloten had ;) spuit ze wel een keer :D

die chrome ging roesten van binne uit :( vandaar die zwarte

JK-Z4-3.0i

ik heb ze via ebay ik had ze vrij snel binnen moet ik zeggen met verzending €61,02 EUR : http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-Z4-Alloy-Wheel-Bolts-Tuner-Black-x-20-/151022263492?ssPageName=ADME:L:OC:NL:3160

zwarte mcgard ( Bolzen M12, 1.5x25.5 )

:30_2.jpg

aangepast door Mark79
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in