Ga naar inhoud

Buitenkansje?

Aanbevolen berichten

In mijn zoektocht naar een Z4 3.0i, ben ik een Z4 tegengekomen die me aansprak. De auto staat in Duitsland, niet zover van de Nederlandse grens. De auto is van 2003, heeft (volgens opgave) 73.000km op de teller, de kleur TitanSilber met rood interieur en de prijs is inmiddels gezakt naar €11500. Na contact gehad te hebben met de verkoper (Peter Koundev), bleek dat ik de auto voor €11000 kon komen ophalen, dit was vorige week. In de tussentijd heeft Peter mij op mijn verzoek terug gemailed met extra foto''s van de auto inclusief een mp4 filmpje van de auto. Omdat ik inmiddels een andere Z4 gekocht heb, is er wellicht iemand van hier die interesse in deze auto heeft. Als je alles bij elkaar telt, heb je voor €12500 een leuke Z4, mits hij verder goed is uiteraard{er is wel een nieuwe keuring aanwezig). De auto staat op mobile.de en is eenvoudig te vinden (is 1 van de goedkoopste). Op verzoek stuur ik je de foto''s en het filmpje door.

Groet, Remi

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

De voornaamste reden is dat mijn vrouw een zilver metallic auto en een rood interieur minder mooi vindt. Verder mist deze uitvoering enkele opties zoals Navi Prof, een M-onderstel en 18" velgen. De auto die ik nu gekocht heb voldoet wel aan al onze wensen. Maar ik vond het gezien de prijs en km's zeker een interessante auto. Natuurlijk moet je ook nog de moeite nemen van het importeren.

aangepast door rjhvangemert
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in