Ga naar inhoud

Individual Z3 sundown metallic uniek? Kopen ja of nee?


Aanbevolen berichten

iedereen is het voor 1 keer volmondig eens :lachen: nog niet meegemaakt hier

en ik kan mij dus gewoon achteraan aansluiten

hopelijk vind je toch ergens een mooie zzz ;)

ik zag een week of 4 terug iemand met een Z3 in de kleur fiji green met beige stoelen en nog een andere soort beige

voor het dashboard :clown::sSic_sick: , heb maar wijselijk gezwegen en niet gezegd, dat ik ook een Z3 heb

Link naar reactie

Mooie kleurencombi ! :clapping:

Hiermee onderscheid je je tenmiste van de grote grijze massa, saaie combi's zijn er al genoeg op de weg.

Echt een auto voor iemand met ballen :) , als je op safe wil spelen kies je voor grijs, zwart of een andere nietszeggende kleur.

Ik zou me in de keuze van een auto nooit laten leiden door wat anderen er van vinden, en het argument dat de auto lastiger te verkopen is gaat in deze tijd toch niet op: alle auto's zijn lastig te verkopen :muur: .

Link naar reactie
  • Administrator

... nooit laten leiden door wat anderen er van vinden ...

Jij misschien niet, maar TS vraagt er expliciet naar wat anderen vinden ... Die vindt dat kennelijk dus wel van belang. Overigens denk ik wel voor iedereen te spreken als ik zeg dat iedereen het wel heel stoer zou vinden als hij hem toch koopt omdat hij hem zelf (wel) mooi vindt...

Link naar reactie

Ik vindt de kleurcombi wel wat overdreven doorgezet in het interieur maar verder een uniek exemplaar. Met een 6 cylinder zou ik em zou kopen, zuinig op zijn en lang bewaren.

Groet, Paul

Link naar reactie

Het is wel een eye catcher. Ik zou er zelf niet in willen rijden, maar als je wilt opvallen en daarbij ook een gewaagde kleur wilt nemen dan is dit wel iets. Een roze stropdas of roze overhemd bevalt veel mensen ook niet. Dit is in ieder geval zeker een auto+kleur waar je zowel posi- als negatieve berichten over zult horen en waarmee je veel bekijks hebt. Enig idee hoeveel km deze gelopen heeft en de prijs die er gevraagd wordt?

Link naar reactie

:) Probeer er nu nóg maar eens zo eentje te vinden... Dan blijken er maar weinig te zijn en je creëert er net zelf vraag naar. :muur: Hoppa! zegt de prijs.

Gelukkig zijn er nog zat andere z-tjes te vinden. Vantevoren nog maar eens goed nadenken wat je wilt. Dan zul je nog zien dat er interessante andere aanbiedingen je pad kruisen, maar ben je in ieder geval wat beter voorbereid. Succes!

Link naar reactie
  • Administrator

Mooie lakkleur, lees ik het nou goed dat er maar 10 wereldwijd van zijn?

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

^ blijkbaar (of gelukkig) slechts 5,

het volgende gevonden

-Sundown (Insanely Rare, only 5 Z3s got it):

-I'll say it was pretty rare if this is true:

"A beautiful ‘polychromatic copper pink’, Sundown never went into production due to problems obtaining consistent color matches.
Only four 1.9s and one 2.8 were made"

aangepast door rscl
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.