Ga naar inhoud

Individual Z3 sundown metallic uniek? Kopen ja of nee?


Aanbevolen berichten

Is dat roze of is mijn scherm niet meer goed? Een roze auto verkoopt slecht, met als voordeel dat de auto goedkoper is. Het is namelijk al gericht op een kleiner segment (2-zits auto) en dan ook nog eens roze.

Impala bruin is volgens mij ook zeldzaam, zag er ooit is een.

Link naar reactie

bijzonder is de kleur zeker,de vraag is vind je het mooi.

als je het mooi vind zou ik m gewoon kopen wat heb je met de mening van anderen te maken....

als er echt maar tien zo bij bmw vandaan gekomen zijn (wereldwijd)dan is deze z 3 bijzonder,maar ik denk niet dat deze daardoor nu meer waard is.

misschien als de auto hoogbejaard is geworden en in mooie staat mogelijk wel wie zal het zeggen.

Link naar reactie

Hoi,

welkom op het forum.

bijzondere kleur is het zeker.

als jij die mooi vindt, zeker kopen!

wil je er weer ooit vanaf dan wordt het lastig denk ik, de grote menigte zal het hoogstwaarschijnlijk niets vinden.

ik zou zowiezo voor een z3 coupe gaan, kwestie van smaak............

succes!

Groeten Maarten

Link naar reactie
  • Administrator

Welkom!

Wat mooi is, is natuurlijk ontzettend individueel bepaald. Ik vind Maora Rot, Dakar Gelb en Orinoco bijvoorbeeld ook geen kleur voor een Z3 :sSic_sick: . Maar dat vind ik van Sundown Metallic ook. Alsof je een pakje Fristi open knipt en er nog een paar Fruitella's ingooit. Man, man, man, wat roze.

Dat is dus het antwoord op je vraag of ik hem zou kopen. Als jij hem wilt - zoals al meer aangegeven - vooral doen, maar reken er niet op dat je hem ooit nog makkelijk kwijtraakt ... Alleen doen dus als je van plan bent om hem echt langere tijd te houden.

Link naar reactie
  • Administrator

... Orinoco IS toch wel echt een plaatje.

:nono: Nee, je bedoelt waarschijnlijk: Orinoco VIND ik toch echt wel een plaatje.

Ik VIND het eerder een kleur(encombinatie) voor een bootje, een MG TF of een MX5:

z406-orin-P0000515.jpg

Voor de liefhebber van meer hardcore Individual kleurstellingen: kijk hier eens (eerst flink omlaag scrollen).

Link naar reactie

Welkom hier.

Gewoon kopen wat jij mooi vindt, wij hoeven er immers niet mee te rijden...gelukkig

Maar wij moeten er wel naar kijken. Dat is eigenlijk veel erger.

Maar even serieus, het gaat er om wat jezelf mooi vind. Je hebt in ieder geval een unieke Z. Succes!

Link naar reactie

Voor de liefhebber van meer hardcore Individual kleurstellingen: kijk hier eens (eerst flink omlaag scrollen).

Leuk hoor die Individual kleuren.

Kyalami Orange is wel heftig zeg. Echt iets voor een :m:

Toch kan "Sepia Violet" me het beste bekoren. :clapping:

Link naar reactie

Bedankt voor al jullie uitgesproken meningen! :) overduidelijk valt deze kleur niet in de smaak. Niemand hier vind hem mooi.....in eerste instantie vond ik het ook totaal niks maar vaker te hebben gezien veranderde mijn mening, die is nu wel weer omgeslagen moet ik zeggen:

Link naar reactie

Smaken verschillen hè, ik zie soms verschrikkelijk lelijke mensen met een trouwring om, :blink:

dus is er toch een iemand geweest die er (ooit) anders tegen aan keek. :hypocritesmiley:

ik zal m zelf maar even inkoppen, voor dat een ander dat doet,

ja zelfs ik heb een vriendin :lachen:

aangepast door coot
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.