Ga naar inhoud

Middenconsole cover

Aanbevolen berichten

• Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Welkom JP,

Graag eerst onze huisregels lezen, wij hebben bepaalde voorwaarden betreft het stukje te koop/ te koop gevraagd.

Verder mag je het forum geheel vrijblijvend gebruiken ;)

Link naar reactie

Mijne heren,

Ik had mij niet gerealiseerd dat het stellen van een simpele vraag als de mijne (Niets te koop vragen of aanbieden) maar gewoon op zoek naar een dergelijke cover, niet te vinden namelijk op internet, tot een dergelijke reactie zou leiden. Een verwijzing naar iemand die mij verder zou kunnen helpen was al voldoende geweest. Wel, mijn excuses. Lightning87, ik heb verder geen interesse om andere zaken te doen op dit forum dan wanneer ik specifieke vragen heb en ben nogal op mijn privacy gesteld. maar he ik zal sportief blijven Naam Jean-Pierre in het bezit van een Z3 Bostongreen, met een 2.8 6 cyl motor uit het bouwjaar 1997 en in absolute nieuwstaat.(Buiten dan het covertje die ik dus onhandig gesloopt heb). Dus als iemand weet waar ik die kan krijgen, hou ik me aanbevolen.

Jean-Pierre

Link naar reactie

Hier is iedereen gewoon nieuwsgierig naar wie er met welke Z rijdt :) Het is hier ook aangenamer als de frequente forumgangers een gezicht of auto bij een bepaalde username kunnen plaatsen. Het zijn ook zij die veel van uw toekomstige vragen zullen beantwoorden waarmee ze ook tijd verliezen. Ben er ook zeker van dat de bovenstaande comments niet negatief bedoeld waren. In ieder geval, welkom op het forum!

Link naar reactie
  • Administrator

Jean-Pierre,

je eigen voorstellen is niet verplicht hoor en ook wij respecteren de members die alleen lezen en af een toe een vraag stellen.

Echter vroeg jij of iemand hier een bepaald ding heeft liggen en ja ik zie dat als "te koop gevraagd" vandaar ik jou post verwijderd heb.

Ik zou gewoon het topic te koop in de gaten houden en het topic opvallende advertenties, daar is volgens mij jou gevraagd onderdeel al eens langs gekomen.

Verder gewoon lekker lezen en technische vragen stellen, veel lees/leer plezier hier.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in