Ga naar inhoud

persenning "ring" eruit en nu?

Roontje

Aanbevolen berichten

Hallo,

gisteren lekker met de kap open gereden en 's avonds laat nog " even" de persenning eraf halen. Dat ging dus niet zo lekker zodat ik de persenning eraf had maar alles van metaal nog op de auto zat: :muur:

Nu zit er 1 ring niet in de persinning en die krijg ik er ook niet meer op.

persenning_zps8216202b.jpg

Hier in de buurt bij zeilmaker geweest met de vraag of deze terug geplaats kon worden: nee dus, moet je de juiste stempel hebben.

Ik kan de ring uit elkaar peuteren en weer terug omslaan, beter gaat het niet worden.

Wat evt wel een oplossing zou zijn is dit

tourniquet-draaibevestiging_zpsd3fcb03f.

Maar het liefst wil het origineel houden...

Weet iemand een oplossing of wie heeft dit ook al eens meegemaakt en hoe opgelost?

bvd Ronald

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Afhankelijk welke ring er mist kun je gerust met een minder. De persinning zit geklemt in de carrosserie en zal er zeker niet uitwaaien. Wanneer de buitenste punten vastgeklikt zitten zou ik er verder geen probleem van maken. Ik zet de middelste 2 nooit vast.

Link naar reactie

Het was lekker weer en heb me bezig gehouden met hamer, knijptangetje en doorslag. Het metaal is erg zacht en heb het zo opgelost. In de toekomt id de middelste 2 maar niet meer vast zetten. :)

Bedankt.

bth_knop1_zpsd04bd304.jpg?t=1367109709

bth_knop2_zpseede176f.jpg?t=1367110386

bth_knop3_zps7d57401d.jpg?t=1367110741

Link naar reactie

Ik heb de persenning een aantal keren gebruikt en "t probleem" was altijd om de 2 middelste los te krijgen, waarom heb ik nooit onderzocht. Ik heb ze geprobeerd en ze zitten stevig vast. Bij t monteren moet ik moeite doen om de buitenste vast te krijgen, misschien dat dat nu beter gaat als ik de middelste niet vast zet. Ziet er weer goed uit en de persenning zal ook niet zo 1/2/3 afwaaien.

Link naar reactie

Ja dat vroeg ik mij ook meteen af, wanneer je dit niet zo doet gaat het inderdaad moeilijk en komt er spanning te staan op het middengedeelte.

Deed het zelf ook niet goed in het begin ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in