Ga naar inhoud

Contactslot.


RudiDan

Aanbevolen berichten

Heb ik in een slopbedrijf alle sloten gehaald dus deur koffer handschoenkastje enz en zeker ook de antennering.deze waren de chroomversie zeer mooi.

Nu heb ik het contactslot er in gezet maar de auto wil niet starten.

De ringantenne is ook vervangen, wat heb ik te kort. Of wat doe ik fout.

Hier gezocht maar weinig gevonden over dit onderwerp .

Wie brengt raad.... Dank al voor de hulp.

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Denk dat het te maken heeft met de startblokkering.

Da's volgens mij iets electronisch en zal misschien nog moeten worden ingeleerd ???

Link naar reactie

Lijkt me eigenlijk wel logisch, de auto heeft een start blokkering en nu kom jij met een andere sleutel aan, die begrijpt die dus niet. Oude slot terugzetten en daarna ff naar iemand die er verstand van heeft slot laten inbouwen, sleutels inleren etc. Heel veel succes, zou er ook intrappen hoor....

Link naar reactie

Ja daar heb ik wat over gelezen, maar ik dacht als je alle componenten hebt deze gewoon te gebruiken was.

Mss heb ik het wat te gemakkelijk ingeschat.

Nb : alle sloten bouwen gemakkelijk in of uit dus dit valt goed mee.

Nu vroeg ik me juist af waar worden dan de gegevens opgeslagen? In de ews of in de stuurmodulle.

Al dank voor de gegeven uitleg.

Link naar reactie

Heb de ring vervangen van de startblokkering? of je "eigen" gemonteerd?

Indien het laatste, kan je ook je oude sleutel openmaken, daar zit een heel klein zwart blokje in van ongeveer een halve centimeter bij een aantal mm dik en breed, deze dan overzetten in de nieuwe sleutel. Hoef je niets in te leren want de code komt overeen.

Je kan het ook testen door de oude sleutel heel vlakbij het contactslot te houden, en met de nieuwe proberen te starten

Succes

Link naar reactie

hmmm Leon, dat is ook slim..... Oude nieuwe sleutel, ff wennen, maar zou moeten werken....

Link naar reactie

Heb pampus zijn raad gevolgd die chips verzetten op 2 m klus geklaard.

Ook dank aan ronlittle die gegevens zijn echt tof om eens door te nemen en zo het idee te hebben van de veiligheid van de sleutel.

Nu toch nog een vraagje op mijn wagen zat geen afstandsbediening maar nu met de nieuwe sloten heb ik wel zo sleutels.

Ik heb ook de spiegel plus kabel gelegd voor ontvangst, maar dit krijg ik niet werkende.

De sleutel geprogrammeerd via beschrijving in boekje maar daar gaat het niet verder.

Wat doe ik fout......

Dank voor alle hulp al het is tof nu met die chromen deurgrepen zocht daar al lang naar .

Link naar reactie
  • 5 maanden later...

Nu laatste update dan kan er een slotje op. Even verkort uitleggen.

Als de wagen cv geeft met de sleutel maar niet met afstandsbediening heb je juist het volgende nodig om deze wel met afstandsbediening te krijgen.

Ik via sloperij de sloten gekocht +_ 100€ betaald deze geplaatst en het zwarte blokje verzet zoals de tip hierboven.

De kabel en een binnenspiegel bij mij cv en electrochroom ook uit de wagen gesloopt en deze geplaast.

Voor de rest heb je niks nodig of moet u niks instellen .nu voor de gene die het willen weten de kabel word aangesloten aan de linkerkant boven de pedalen, zit een zwart stekertje.

Tof ik nu echte cv heb. Dank aan allen die meehelpen denken hebben een blij d zzz rijder.

En nu op naar volgende project het origineel alarm ............

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.