Ga naar inhoud

stuur dichterbij bestuurder

tjaam

Aanbevolen berichten

Graag wil ik mijn stuur (van een MQP) een paar cm's dichterbij hebben. Ik kom soms met de knie tegen het stuur (ben 188cm). Nu is een deep dish sport stuur een optie. Ik vind het echter geen prettig idee om dichter bij een stuur te zitten zonder airbag. Is het mogelijk om middels een spacer het originele stuur dichterbij te krijgen, of zijn er sportsturen (evt. van BMW) met airbag die het stuur dichterbij brengen?

Groet, Jan

aangepast door tjaam
Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Staat je stoel al op de laagste stand? Ik ben ook die lengte en heb er geen last van. Volgens mij is dat ook nog een optie, andere stoel er in zetten.

Link naar reactie

Nu met mijn 1.85 ook geen probleem. Alleen knal ik er af en toe mijn cc uit met mijn rechter knie.....

Link naar reactie

Hallo Jan,

Vreemd dat andere members met dezelfde lengte dit probleem niet kennen.

Heb je het probleem met beide knieën ?

Als je het alleen met je linker knie hebt dan kan het misschien ook aan de stand van de pedalen (rem en koppeling) liggen.

aangepast door Ruud_19
FQVWD
Link naar reactie

Tja, ieder zijn zithouding, maar het blijft natuurlijk een klein coupeetje (wel de mooiste die er is). Ik heb graag een wat actieve zithouding: laag in de auto beetje rechtop en stuur dichtbij. De bult weghalen is nog wel een optie. Het inderdaad de linker knie maar de pedalen zijn volgens mij niet verstelbaar.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in