Ga naar inhoud

Stuur met leer bekleden

Aanbevolen berichten

Je stuur bekleden met vers leer maar dan in Nederland die Ebay sturen zie ik niet zitten.

Ik wil zelf de kleur of de kleurcombinatie kiezen en dit ook bespreken met de vakman maar dan in de nederlandse taal.

Het is de bedoeling dat ik een gebruikt M stuur ga op snorren ( bijvoorbeeld Marktplaats) en deze helemaal naar mijn zin laten bekleden, tot zelfs de kleur van het stiksel.

Het stuur vervangen met het stuur in de Z en deze vervolgens weer aanbieden op bijvoorbeeld MP .

voilà even plussen en minnen

Wie o wie ? heeft er ervaring met bijvoorbeeld Rovako of zijn er nog andere leer vaklieden in nederland???

Alle tips zijn welkom .

Groeten Ad

http://www.rovako.com/admin/categorie.asp?catID=26

Link naar reactie
  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Je kunt het in ieder geval ook eens vragen bij Cabrio Partners in Leersum. Daar zijn we vorig jaar met de Ronde van Utrecht op bezoek geweest en Peter doet ook echt van alles met leer. Ik geloof dat Ivo ter plekke nog een mooie quote heeft gekregen voor herstel van een stoelwang en ik heb hem recent nog benaderd over leren banen in deurpanelen. Hij komt op mij over als vrij redelijk met zijn prijzen ...

Link naar reactie

Sja, ebay werkt wel prima. Al 2x bij leadereader.eu of petersen project laten doen. Ging snel, kwaliteit goed en prijs helemaal top.

In nederland niets gevonden voor die prijzen.....

Link naar reactie

ziet er alvast een keurig bedrijf uit, ik heb nog nooit iets laten bekleden, maar misschien dat er hier iemand ervaring mee heeft

in ieder geval succes, ben benieuwd

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Dat wordt een duur stuurtje 15 * 8 * 40 = 4800 ex btw, daar koop je bojna z3 voor hahaha

aangepast door pampus
Link naar reactie
Sja, ebay werkt wel prima. Al 2x bij leadereader.eu of petersen project laten doen. Ging snel, kwaliteit goed en prijs helemaal top.

In nederland niets gevonden voor die prijzen.....

Dit vroeg ik mij ook al af, ik heb geen ervaring met ebay, maar wat erop staat ziet er mooi uit, de verkoper wordt beoordeeld,

en het lijkt me dat die mensen veel ervaring hebben.

Een goed adres vinden....(bijna) altijd lastig, dus ben benieuwd!

Link naar reactie

Even wat uitleggen.

Het bezoek was de moeite waard het is een prima ambachtelijk bedrijf.

Ik wil het stuur in de zelfde kleur als het dashboard en dat is een heel donker beige bijna een leverkleur.

Na een half uur zoeken tussen stapels leer bingo, de juiste kleur nappa leer.

Een partner bedrijf bekleed het stuur, en daar zit die 2 tot 3 weken in , de kosten komen op ongeveer 250 euro.

Petersen project bekleed alleen in zwart en op speciaal verzoek andere kleuren en zo ook Lenkrad.de.

Een beetje ver reizen voor je speciale wensen, en dan is het nog maar de vraag of ze willen investeren in jouw kleur of wens
ze moeten altijd een hele huid(= koe) inkopen.

Het gaat om de donkere kleur tussen de klokkenkoepel en het airbag gedeelte.

P1000587_zps318e556b.jpg

aangepast door throttle up
Link naar reactie

Petersen project doet alles wat je wilt, alleen even vragen. Ik heb combi leer met alcantara, m stiksel en hele stuur dikker gemaakt.

Ook een keer combi leer, leer geperforeerd, m stiksel en dikker maken laten doen.

Alle kleuren zijn mogelijk, met verschillende soorten leer. Zelfs "carbon" leef kan.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in