Ga naar inhoud

Veerpootbrug Z4 ook passend op Z3

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een veerpootbrug monteren. Ik merk dat de z3 toch wel spoorgevoelig is en dat een veerpootbrug een goede remedie is dit te verminderen.

Nu ken ik de veerpootbruggen van innoparts. Ruud had deze geadviseerd. Nu zijn er twee varianten de profil line and tetraline. De profil line is er voor de Z3 en de Z4 maar de tetra line is er alleen voor de Z4. Nu had ik ergens op het forum gelezen dat de meeste Z4 onderdelen uitwisselbaar zijn met de Z3. Zou dat ook met de tetraline veerpootbruggen gelden.

Ik vind deze: http://www.innoparts.de/shop/product_info.php?products_id=284 namelijk veel mooier dan deze: http://www.innoparts.de/shop/product_info.php?products_id=315

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het is idd een fraaie veerpootbrug die je op het oog hebt.

Ik denk echter dat ie alleen maar op een Z4 past, anders had Innoparts er zelf ook wel bij gezet dat ie op een Z3 past.

Dat zou voor hun nl. een veel grotere afzetmarkt betekenen.

Link naar reactie

@tsja: ik heb het een paar dagen geleden gelezen toen ik met de search functie aan het stoeien was. Weet de zoekopdracht niet meer, noch heb ik het topic opgeslagen. Als ik het tegenkom geef ik nog wel een gil. Maar kan ik uit jouw vraag opmaken dat de opmerking onzin was ?

@zzz3: Logische gedachtegang, maar ik ben gaan twijfelen naar die opmerking dat onderdelen uitwisselbaar zijn.

Ik had vanmiddag een hartge veerpootbrug gepast die van een E36 coupe af kwam, maar deze sloot de oliedop toegang af. Ieder keer als ik olie wilde bijvullen (hoe vaak gebeurd dat?) had ik die brug moeten loshalen. Deze dus maar laten liggen.

Link naar reactie

De z3 versie heb ik zelf, functioneert prima en een z4 gaat gewoon niet passen, scheelt 3 cm.....

Link naar reactie

@tsja: Maar kan ik uit jouw vraag opmaken dat de opmerking onzin was ?

@Msark77: Dat mag natuurlijk, maar ik was meer benieuwd naar waar dat dan staat en waar het precies betrekking op heeft.

Link naar reactie

En zo is het maar net, maar het is niet iets om je voor te schamen!!!

Gewoon een mooi ding van innoparts (dank aan Ruud)

Link naar reactie

Geen lelijk ding, maar die van de Z4 is mooier. Nu heb ik nog maar de keuze tussen mat alu of hooggepolijst. Denk dat ik maar voor de matte ga. Z'n spiegel onder de motorkap lijkt me wat teveel van het goede.

Link naar reactie

@sandere39: you've read my mind.

Ik ga komende week even de matte alu bestellen. Met hoeveel nm moet je die boutjes aandraaien boven de veerpoot? Ruud heeft het kort gezegd, maar ben het vergeten.

aangepast door Mark77
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in