Ga naar inhoud

onderdeel over in kofferbak QP

kseen

Aanbevolen berichten

wil iemand mij is een beetje helpen?

558799_475661055821061_506598050_n.jpg

ik heb vorige week mijn kabelboom vervangen, en aangezien de draadjes al door waren hebben we mijn bekleding van de kofferdeksel eraf gehaald en kwamen dit onderdeel tegen....

wat is het of nog belangrijker waarvoor is het?

alles werkt nu gewoon maar ik vermoed dat het toch niet zomaar onder in mijn kofferdeksel ligt??

ik heb gezocht in het forum maar kon niet iets vinden waar dit bij stond, misschien niet goed gezocht?

Link naar reactie

Kan het ook niet vinden in de ETK.

Bij mij moet de kabelboom ook opgeknapt worden dus dan zal ik kijken of ik iets dergelijks kan vinden.

Hebben jullie zelf een kabelboom gemaakt of gekocht?

Hoe gaat de sierlijst rond het raam los ? Misschien weten jullie dat.

aangepast door cabrioot
Link naar reactie

Kan het ook niet vinden in de ETK.

Bij mij moet de kabelboom ook opgeknapt worden dus dan zal ik kijken of ik iets dergelijks kan vinden.

Hebben jullie zelf een kabelboom gemaakt of gekocht?

Hoe gaat de sierlijst rond het raam los ? Misschien weten jullie dat.

ik heb bij de AOC kabeltjes gekocht van 1,5 want dunner hadden ze niet, en LOL dat ze daar hadden, heb 6 kleurtjes gekocht en sommige 2-3 keer gebruikt ging prima!

De sierlijst aan de binnenkant kun je voorzichtig lostrekken, zit vast met klik systeem van ijzertjes. De binnenbekleding 2 schroeven en losklikken maar dat ging stroef dus voorzichtig, er zijn foto's op het forum te vinden.

Met z'n 2 ongeveer 3 uur aan t werk. Ik heb de kabels doorverbonden met klemmen met krimpkousen 2 in 1, werkt erg goed. Aldus mijn vriend.

529973_474716049248895_2101515871_n.jpg

Link naar reactie

Nee dit is een kattevoer bakje......

Ik weet echt niet wat het is......

Link naar reactie
  • Administrator

Ik ook niet, maar zie wel "startdatum" en een flyer van Zeeland.....een forum ritje aan het voorbereiden ?

Link naar reactie

hahaha nou iedereen bedankt voor de interesse misschien gaat dit helpen.........

als die how to hebt van heckklappeabdichtungsgummi dan zit daar z'n onderdelen plaatje in, het lijkt een deel van onderdeel 23 ???? maar heel raar want er zit een soort klitteband aan?

er worden toch geen onderdelen vastgemaakt met klitteband????????

Link naar reactie

Ik ook niet, maar zie wel "startdatum" en een flyer van Zeeland.....een forum ritje aan het voorbereiden ?

I wish, gewoon hard aan het werk, ben sinds kort voor mijzelf begonnen en ga iets vreselijks doen............... alvast mijn excuses! don't hate me

ik ga mijn auto voorzien van reclame van mijn zaak.............

Link naar reactie

Dat bedoel ik niet (en dat kan niet overigens)

als het eruit kwam zetten toen hij de binnenbekleding los maakte, kan het wel van interne gedeelte van de hendel afkomstig zijn.

Ziet eruit als iets dat om een asje hoort, best klein is en een wasknijper-type-torsieveertje heeft...

Als ik goed gegokt heb, zal de werking van die klepgreep ook niet meer helemaal soepel werken (of niet lang meer)

Link naar reactie

ik ga mijn auto voorzien van reclame van mijn zaak.............

Goed bezig meissie ! :clapping:

Een grijze QP is een ideale auto voor je reclame, door z'n opvallend model heb je altijd bekijks

en daarbij heeft de auto een uitstraling van degelijkheid, dynamiek en smaak.

Veeeeeeeeel beter dan zo'n volgeplakt autootje op batterijen. :punk:

enne, natuurlijk succes met je bedrijf :sSig_goodjob2:

aangepast door coot
Link naar reactie
:blush: dank je coot, ik was even bang dat ik van het forum gekickt zou worden.
Link naar reactie

zal de werking van die klepgreep ook niet meer helemaal soepel werken (of niet lang meer)

werking klepgreep? het indrukknopje van je kofferbak? volgens mij niet anders dan anders, momenteel met meer geluid want de bekleding ligt er nog los in.

maar ik ga morgen nog s kijken en in mijn kofferbak klimmen om te zien wat en hoe, wat doet zeker?

lachen hoeft niet, ben maar 1,69 dus geen probleem :lol:

aangepast door Ruud_19
FQ aangepast
Link naar reactie
  • Administrator

ik was even bang dat ik van het forum gekickt zou worden.

Nee hoor, zo snel gaat dat niet.

Pas bij 3 aangepaste FQ's.......nog 2 te gaan :lachen:

Link naar reactie

oeps! was echt niet express pc doet gewoon niet wat ik wil dat hij doet! haha

maar hier komen ze hoor, mijn reclame foto's

305994_374888392626069_1334590804_n.jpg

maar heb nog niet in mijn kofferbak gezeten....... dus weet nog niets

Link naar reactie

Die reclame zit er strak op, duidelijk en is vooral rustig.

En er zijn altijd mensen die het zonde vinden van je auto,

maar als die reclame werkt, levert ie genoeg op om je ZZZ van te blijven rijden ;)

aangepast door coot
Link naar reactie

strak , duidelijk en vooral rustig.

net als ik :lachen:

maar idd ik snap als iemand het lelijk vindt. Voor mij is het gewoon zo dat Zeeland klein is, ik mijn bedrijf ben en dit enorm goed werkt. (hoop dat ik nu goed quote anders wordt er iemand boos....)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.