Ga naar inhoud

Shortshift-mod voor wènâgh: //M-pook + bevestigingsmateriaal

Aanbevolen berichten

Wie wat bewaart...

... houdt wat over <_<

Zie dit topic voor het hoe en wat: ik bleek nóg een :m:-pookstang in huis te hebben...

Ik had geen zin in foto's, 't is nummertje 5 op onderstaand plaatje.

227.png

Dit is een gebruikt model, en de versie waarvoor wél plastic vulringetjes nodig zijn aan de onderzijde. Die vulringetjes (onderdeelnummer 10) én een borgclip (onderdeel 11) krijg je er bij, ongebruikt en vers van de dealer.

Alleen even het nylon 'contragewricht' (nummertje 7, onderdeelnummer 25111220600) bij de dealer bestellen, en je hebt een directer (én nauwkeuriger) pookje!

De pookstang kost rond de EUR 70 bij de dealer, het 'pakketje' gaat de deur uit voor EUR 25, of een beschaafd bod...

Voor de snelle beslissers kan 'de overdracht' plaatsvinden tijdens de Paasrit!

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Hoeveel cm wordt mijn 2.8 pook dan korter?

Is het dan nog een beetje handig schakelen met deze schakelknop:

schaltknauf_mit_beleuchteten_m_emblem.jpg

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Zie het howto-topic uit het linkje, daar staat een plaatje van alle pookvarianten: voor een 2.8 is er verschil, maar niet zo groot als voor een viercilinder.

Maar behalve de wat kortere schakelweg ben je ook van de speling (jij zit intussen op +/- 150K km, toch?) op je pook verlost...

De verschillende pookknoppen zijn overigens plug 'n' play.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.