Ga naar inhoud

Nieuw en op zoek naar Z3 QP

Blou

Aanbevolen berichten

Beste enthousiastelingen,

Ik ben Lourens en woon in Zeeland. Ik ben aan het rondkijken naar een Z3 QP. Ik ben er nog bij geen 1 wezen kijken maar heb al wel op internet rondgekeken. Ik zie op het forum geen QP te koop staan jammer genoeg. Wat zijn belangrijke punten bij aankoop.

Zijn er mensen bekend met deze auto's?

1

http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?pr=0&fromparkdeck=1&id=225604814

Import zonder boekjes en niet te controleren hoeveel km deze gereden heeft.

2

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m656514960-bmw-z3-2-8-coupe-1998-grijs.html?c=4dc4183dfac1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

3

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m655167010-bmw-z3-2-8-coupe-2000-zwart.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Import met boekjes en speling op de aandrijflijn.

Komt deze speling vaker voor?

Gaan er vaker elektrische opties kapot waar ik rekening mee moet houden?

Ik zie de reactie wel voor bijkomen.

Groeten,

Lourens

Link naar reactie
  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Welkom Lourens,

antwoorden op je vragen heb ik niet, maar succes met het vinden van een mooie QP

En je bent niet de enige die bovenstaande advertenties heeft gezien (EdvP ook)

Link naar reactie

Er zijn er meer die Qp zoeken. Als ik de mijne vind, vind ik het prima. Misschien deze maand nog en anders volgende maand of later.

Nog een vraagje: Zijn er nu QPs met een M-tech onderstel/uitvoering (buiten de echte M om natuurlijk) Zo ja waar kan je die aan herkennen. Ik kom er niet helemaal uit met de zoekfunctie.

aangepast door Blou
Link naar reactie

@ 2.5si had ik inmiddels ook gevonden. bedankt.

@ Sjonnie Kroket Hoezo veuls te duur? Waar zou op dit moment een van deze QPs voor van eigenaar moeten wisselen? Niet dat ik niet minder wil betalen :rolleyes:. Ik heb de tijd en wil er bij een aantal gaan kijken/rijden. Ik zag dat de zilvere hier op het forum bekend was HoedjeQp. Maar is de huidige eigenaar bekend?

Link naar reactie

Welkom en succes met je zoektocht.

Autos ken ik niet maar belangrijk is ook kun je zelf sleutelen of moet je alles laten doen!

Er rijden er best wel een paar rond hier in zeeland dus kunne we straks hier een meeting houden!

Als je wil kun je de mijne een keer komen bekijken ik woon vlak bij Goes.

Link naar reactie

Zou zeker leuk zijn. Nee helaas kan ik niet heel er veel zelf. Gebrek aan 1 ruimte 2 kennis 3 lef. Ik wil graag dat als er iets gebeuren moet dat het goed gedaan wordt. Zou leuk zijn een 'inwijdings' tour in Zeeland. Als ik wil komen kijken geef ik je wel even een PM

Link naar reactie

Ik heb zo'n beetje alle sites gehad. Ik zoek er een met het liefst zo min mogelijk km. Boven de 200k vind ik gewoon te veel en meer dan 10k euro's is voor mij ook te veel (eigenlijk voor mijn vrouw te veel, maar oke daar ben ik mee getrouwd en moet ik dus ook naar luisteren)

Zelf importeren zie ik niet zitten. Daarnaast zijn ze in het België of Duitsland niet goedkoper. Zeker niet als de rest-BPM er bij komt.

aangepast door Blou
Link naar reactie

Hoi Lourens,

leuk dat je een coupe zoekt, blijft de mooiste z3 :) Er staan er redelijk wat te koop, zag er gisteren op autoscout een kleine 21 staan. Veel succes met je zoektocht, gaat vast lukken met een budget van 10k.....

Link naar reactie
  • Administrator

^ Dat kun je zelf vrij makkelijk vervangen. Heb je meteen een leuk eerste klusje om vertrouwd te raken met je qp en de eerste mod uitgevoerd! ;)

Link naar reactie

Ik heb 2 jaar terug een 3.0l verkocht voor 9k met 220000 op de teller en was blij dat ik eraf was...

Hallo,

Prijzen zijn gestegen sinds jij geen coupe meer rijdt, dat lijkt me logisch "sjonnie".

Mooie coupe wordt zeldzamer.

De mijne gaat in ieder geval niet weg voor die 9k en ook niet voor minder!

Inderdaad even rustig afwachten als je aan het zoeken bent. Je ziet dat de mooie auto's die op marktplaats voorbij komen ook snel weer weg zijn.

Altijd voor een 3.0 gaan ipv 2.8 als je de kans hebt!

Mzzl Maarten

Link naar reactie

Gelukkig zijn het geen Sjonnie bakken meer. Een 3.0 wil ik niet op wachten. Deze worden op dit moment bijna niet aangeboden. En onder de twee ton voor meer dan 10k. Ik zal waarschijnlijk niet meer dan 6000km per jaar rijden en wil graag dat wanneer ik de auto weer verkoop dat de kilometerstand onder de 200000 blijft.

Link naar reactie

Je heb nog niet gekocht en nu al denken over verkoop, nu de mijne gaat gewoon nooit meer weg, dus die overweging heb ik geen last van, in iedergeval succes met je zoektocht....

Link naar reactie

In principe zou ik de auto ook niet weg doen, maar je weet nooit wat er in de toekomst gebeuren gaat. Zeker een QP is een auto waar je jaaaaaaaaaren plezier van hebt. Ik ben een liefhebber maar het moet ook financieel haalbaar blijven om te rijden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in