Ga naar inhoud

Gezocht Zwarte Persenning Z3 1996

Aanbevolen berichten

Sorry, was wel erg off topic, maar ik heb nog een persenning liggen van mijn Mg, gebruik hem nooit, teveel werk, zal wel niet op een z3 passen. Goede tip Maurits, moet lukken in 10 minuten.....

Nou Theo,

Rotterdam - Reeuwijk in 10 minuten.......

Heb je een onboardcamera toevallig ?

aangepast door ZZZ 3
Link naar reactie
  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:blush:

:idea2: Fred, nog even ter illustratie van de waarde van dit forum en dat toch vrijwel alles al besproken is (en dus ook via de zoekfunctie te achterhalen): persennig niet verplicht in Duitsland, onverantwoord uistekende delen zijn wel verboden, maar die kun je natuurlijk anders tegengaan dan met een persenning. Heel in het kort: persennig verplicht in Duistland = pistoletje baviaan. :thumbup:

De eerste die - nu dit weer even in herinnering is gebracht - nog suggereert dat deze "verplichting" wel bestaat krijgt van mij straf wegens bedreiging van de waarheidsvinding / gebrek aan bronnenonderzoek ... ;) :ph34r::TFR11C0:

:blush::( Sorry, zal het niet meer doen en eerst alles goed onderzoeken!! :thumbup:

Link naar reactie
  • Administrator

^ Zo moet je het niet zien Fred; de eerste vriendelijk verwijzende paragraaf was voor jou als relatieve nieuwkomer (altijd even op weg helpen), de tweede - licht dreigende - paragraaf voor alle al bekende notoire rekjes / persenning discussiedeelnemers hier op dit forum ... :lachen:

Link naar reactie

Eric en Mark, iedereen heeft hetzelfde, ik heb het ook gehad. (en nu nog steeds) ff een admin voor zijn :171:

Als je net op het forum komt ben je nog niet zo handig met de zoekfuncties e.d,

dus als je iets niet kunt vinden open je een topic met de voor jou nieuwe vraag. (daar is het forum voor)

Maar als er dan al veel topics over het desbetreffende onderwerp zijn, ben je niet de enige die iets niet zo snel kan/kon vinden. :sFun_whistle:

aangepast door coot
Link naar reactie

Nou Theo,

Rotterdam - Reeuwijk in 10 minuten.......

Heb je een onboardcamera toevallig ?

Nee gelukkig niet, wordt tie zeeziek....

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.