Ga naar inhoud

Voorstellen en Z3 QP

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Mijn naam is John, 29 jaar en woon in de randstad. Ik ben altijd al een liefhebber geweest van auto’s en een aantal BMW’s gehad. Op het moment heb ik een E39 touring die na 5,5 jaar trouwe dienst ruimte mag maken voor minder ruimte

Zodoende houd ik al langere tijd de markt in de gaten voor een Z3 Coupe. 2.8 of 3.0. Ik ben inmiddels bij een aantal auto’s gaan kijken en heb geconstateerd dat ze in verschillende staat zijn. Er is een auto (deze: http://www.rscarshop.nl/coupe-28i-compleet-m-uitgevoerd-super-compleet-van-liefhebber) die me aanstaat in uitvoering e.d. maar daar zijn 3 dingen opvallend:

1. Zoals jullie kunnen zien, er staat reclame op de auto van het garagebedrijf. Het laatste wat ik wil is een leenauto. Het verhaal van de verkoper is als volgt: “de auto is van een hele goede klant die meerdere auto’s heeft, we hebben speciaal voor deze klant lang naar deze auto gezocht in Duitsland en aangezien we een goede band hebben stelde de klant voor reclame achterop te zetten als dank” Nu kom ik uit de randstad en niet uit Limburg, maar ik kan me op geen enkele manier voorstellen dat ik als klant reclame van een garagebedrijf op mijn auto zou zetten omdat ik een goede klant ben. Vinden jullie dit geloofwaardig?
  2. Ik vind de auto opvallend veel instapschade heeft op de bestuurdersstoel voor een auto met 91.000 km. Nu kan dit ook aan de kleur van het leer liggen, wat is jullie ervaring hiermee? Ik heb zelf een e39 met leder M-sport interieur met flink meer km's. Maar daar is de instapschade nihil bij.
  3. Ik houd niet zo van hele schone motorruimtes, maar inspectie ter plekke biedt meestal soelaas.

Kent iemand de auto en heeft die al bezichtigt? Auto staat al een tijdje te koop.

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Welkom hier en succes met de zoektocht!

Verhaal van de reclame achterop lijkt mij lulkoek...tenzij de auto gewoon van een werknemer aldaar is. De instap is natuurlijk best laag dus je schuurt ook wat eerder langs de wangen van de stoel...op zich niet zo heel vreemd dus.

Ik zou de auto gewoon eens gaan bekijken.

Dichterbij in Culemborg staat ook nog een nette QP in //M trim te koop. Deze staat al heeeeeel lang te koop en is van een ex forummember geweest ( Martinvh). Weet dat de auto compleet is overgespoten destijds ( jaar of 6 geleden). Volgens mij was dit verder een goede wagen.

Link naar reactie
  • Administrator

Welkom hier,

Mooie QP hoor maar;

1. Lijkt me sterkt dat ze deze als leenauto meegeven

2. Dat hebben alle ZZZ(Z)'s

3. De meeste hier (liefhebbers) hebben hem onder de motorkap zuiver

Verder succes met het zoeken.

Link naar reactie

Hoi John welkom in Plopsaland

en om me maar meteen aan te sluiten bij de vorige sprekers

1. DIT is meer een leenauto, een ZZZ QP niet echt

en er zijn op deze wereld dus mensen die graag voor gek rijden met een sticker op de auto.

2. de schade valt me nog mee, de wang is alleen op de rand wat beschadigd

en de Km stand van 91.000 zegt niet veel over het aantal keren in en uit stappen.

3. ik sluit me volledig bij Ruud aan.

en verder, doe wat Ivo en David schrijven.

Ga kijken

succes

aangepast door coot
Link naar reactie

Hoi John,

Welkom op het forum.

Van foto's is het altijd lastig oordelen.

Voor die vraagprijs zou ik altijd gaan voor een 3.0 coupe en ook een orginele nederlandse auto.

Ik spreek uit ervaring aangezien ik een 2.8 en 3.0 coupe heb gehad en heb.

deze spreekt mij dan weer meer aan:

Orginele 3.0 coupe, kilometerstand is ook geen probleem!

http://link.marktplaats.nl/657107061

Succes met de zoektocht! Voor aankoop de auto gewoon laten keuren bij Roodkapje, www.avvr.nl

Groeten Maarten

Link naar reactie

Hallo John,

alvast welkom hier en veel plezier

Ik denk ook niet dat ze een QP gaan gebruiken als leenauto :blink:

veel plezier en kijk rustig rond, ga zeker niet overhaast te werk

gr

Link naar reactie

Hoi John,

Welkom hier, het verhaal over de reclame is vaag. Volgens Zomoto heeft tie twee particuliere eigenaren gehad. Schade aan dorpels is niet nodig, heeft de mijne ook niet, de stoel ja, dat is wat lastiger. Na 14 jaar is de mijne ook niet helemaal onberispelijk. Staan zat QP te koop. Rustig blijven kijken. Ook ik heb een klein jaar lopen zoeken naar mijn QP.

dat het M geworden is naar aanleiding van veel proefritten, dat is de meest ultime, maar een 2.8 of 3.0 is ook niet verkeerd. Veel succes met je zoektocht

Link naar reactie

Dank voor de reacties, leek mij geen voor de hand liggende leenauto, maar de reclame kon ik niet plaatsen.

Ik zal proberen de auto te bekijken, is niet in de buurt.

Betreffende andere auto's, met die eigenaar van de 3.0 heb ik contact gehad, op voorhand ziet de auto er netjes uit. Voordeel van een garagebedrijf is een eventuele inruil, die auto is gewoon van een particulier. De auto in culumborg heb ik mee proefgereden, auto rijdt goed maar viel een beetje tegen in het voorkomen, best wel wat lakbeschadigingen en paar dingen in het interieur niet zo netjes. De prijs is daar niet naar overigens.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Ik ben zelf ook opzoek naar een Z3 QP! Deze spraak mij ook erg aan. Zo op de foto's lijkt het een pracht auto.

Ben zeer benieuwd naar je bevindingen als je hem een keer hebt bekeken. Zelf ben ik ook op zoek naar een QP maar voor €9000 ga ik er geen vinden die naar mijn zin is :(

Veel succes met je zoektocht! Ik ben benieuwd of het nog iets word!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in