Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Limborit V (9 juni)

pimgmx

Aanbevolen berichten

@Ivo: Ja, wij snappen ook dat Don wat jonger is,

vlgs mij had Don onderhand je grootvader kunnen zijn :lol: .

Overigens maakt hij wel een foutje, "Mischien" wordt afgekort tot mss.

Of in goed Nederlands:, If you want to play with the Fast and Furious, ................ etc. :petje:

Link naar reactie

Voor iedereen die zich al heeft aangemeld: check alsjeblieft nog één keer goed of je op die datum ook echt mee kan/gaat:

Ik heb er slechts twee maanden over gedaan om me aan te melden, dus die datum is hier wel gecheckt :hypocritesmiley:

• Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Ik overnacht in de gevangenis.

tips over de plaatselijke horeca?

Niet nodig, gewoon zorgen dat je in de juiste gevangenis zit.

Link naar reactie

Nou ja, iedereen zit dus in verschillende hotels, maar misschien is er nog animo om de avond tevoren gezamenlijk ergens te gaan eten? Is er een inboorling met tips over de plaatselijke horeca? :)

Hebben we vorig jaar ook gedaan. Was wel geslaagd. Ik ben voor!

Link naar reactie

... noorderzon...

Zodra er genoeg in kas zit voor een 2ehands Z4 wordt het lastig de verleiding te weerstaan :guitar:

Ruud houdt het saldo bij in aantallen [uitsmijters + latte macchiato], zou dat een voorteken zijn? :)

Link naar reactie

Even een geheugensteuntje: we hopen over een week iedereens betalingen binnen te hebben, dan kunnen we definitieve afspraken met de diverse pitstops maken!

Details vind je uiteraard in de openingspost, maar voor het gemak maar even hier: 38pp zonder, en 63pp mèt diner

Betalen graag vóór 20 mei, op SNS rekening 86.59.88.315 (R. Meijers, Geleen), met als vermelding 'Limborit 2013' + forumnaam.
Neem je kinderen mee als passagier, stuur dan een van ons een PM ivm eventuele aangepaste tarieven...
Voor de deelnemers van buiten Nederland: NL11 SNSB 0865988315, BIC SNS Bank - SNSBNL2A

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.