Ga naar inhoud

Aanmeldtopic: Limborit V (9 juni)


pimgmx

Aanbevolen berichten

Just payed! countdown to.... :guitar:
Welke reputatie...had ie dat dan??? :sFun_whistle:

Link naar reactie

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar als de betalingen voor de 20e binnen moeten zijn, :blink:

voorzie ik dat we maar met de helft van de club gaan limboritten. :hypocritesmiley:

Link naar reactie

voorzie ik dat we maar met de helft van de club gaan limboritten

Ik weet dat er nog wat betalingen 'in the pipeline' zitten die de komende dagen binnen komen. Sommige forumleden moesten eerst :m: -bumpers aanschaffen en zo... :guitar:

Maar inderdaad: de tijd begint een beetje te dringen... Daarom nogmaals een vriendelijk verzoek: graag jouw bijdrage voor de rit overmaken naar 86.59.88.315 (R. Meijers, Geleen), met als vermelding 'Limborit 2013' + forumnaam...

De roadbooks zijn intussen naar de opmaak-afdeling, het begint op te schieten!

Link naar reactie

idd het scheelt weer een (gevaarlijke)door frustratie ingegeven inhaal actie van een stuk of 5 z,s tegelijk :guitar:

dus je hebt de veiligheid van deze rit enorm verhoogd door lekker naar griekenland te gaan henk :lol:

aangepast door sandere39
Link naar reactie

...nu nog goed weer...

Ik heb net nog wat smeergeld naar de weergoden doorgesluisd, hopelijk gaat dat het verschil maken... :)

Schijnbaar ligt het betalingsverkeer in Nederland plat met Pinksteren (oftewel: de banken kunnen een paar dagen extra rente trekken), wat betekent dat we recente betalingen voor de rit (nog) niet zien binnenkomen <_<

We verleggen de betaaldeadline daarom naar donderdag 23 mei.

Heb je nog niet betaald, doe dat dan alsjeblieft zo snel mogelijk, we moeten binnenkort definitieve aantallen aan de cateraars gaan doorgeven!

Oh, en ook niet onbelangrijk: we hebben nog 4 plekken te vergeven, mocht je last-minute besluiten tòch mee te willen, dan is nu het moment...

aangepast door pimgmx
Link naar reactie

maar dat is dus ook nog niet binnen?

Ik zal even checken bij de penningmeester, maar waarschijnlijk nog niet... Na vrijdag lijkt het betalingsverkeer op slot te zijn gegaan :muur:

Onze banken gebruiken 'de feestdagen' schijnbaar nog steeds als smoes om wat langer op andermans geld te kunnen zitten <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Ik heb vrijdagochtend al betaald ...

X2, maar wat Pim zegt klopt, feestdagen vertragen de uitvoering ...

Link naar reactie
  • Administrator

Geloof dat de penningmeester vandaag geld ging uitgeven in Maastricht, dan reist de vraag...........wie zijn geld :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

Bank naar zelfde bank is realtime. Naar andere bank zit vertraging tussen.

Mijn betaling zit er inmiddels ook bij.

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
  • Administrator

Mooi zo, kan ik i.i.g. een beetje doorrijden :punk:

Je gaat er nu al bij voorbaat weer van uit dat je de weg kwijtraakt en tijd/afstand moet inhalen?
Link naar reactie

Trouwens flink geshopt in Maastricht,

dus verwacht niet teveel de 9e :)

Hoe ziet het programma er uit?

Vertrek om exact 10:00 (zorg dus dat je uiterlijk dan aan de startlijn bent), waarna we als vanouds een stukje gaan rijden, gevolgd door lunch en een ''activiteit''; waar we graag nog even geheimzinnig over doen :rolleyes: .

Ik begin een beeld te krijgen van deze activiteit.

De IKEA meubeltjes van Roger in elkaar schroeven.

:lachen: :lachen: :lachen:

Link naar reactie

De banken hebben de tolpoortjes weer open gezet, er is een fors aantal betalingen binnengekomen, dank!!

Ongeveer 1/3 van de inschrijvingen is nog niet betaald, doe dat alsjeblieft zo snel mogelijk!

En voor de last-minute beslissers: er zijn nog vier plekken te vergeven...

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.