Ga naar inhoud

Diverse Z4 onderdelen III - achterlicht met witte knipper

Aanbevolen berichten

• Administrator

Dit weekend de berg Z4 onderdelen weer even verder uitgepluisd en zie hier:

Linkerachterlicht met witte knipper - EUR 80,-

Gebruikt, maar onbeschadigd (op de foto zie je wat reflectie in het glas, geen kras).Koop er een rechter exemplaar bij via Ebay, en je hebt een prachtig setje voor (minder dan) de helft van de nieuwprijs:

8562443714_bffec1c41b_b.jpg

8562441730_0b6e3275d2_b.jpg

Versnellingspookknop chromline - EUR 15,- --> 24//3 Verkocht aan Robertoz4 onder voorbehoud van financiering

Zwart leer / chromeline. Lichte beschadiging aan de rechterkant (zie foto).

8562433460_9eb4aed3bf_b.jpg

8561327667_b355b917ed_b.jpg

Anthracietgrijze "nierinleg" - EUR 15,- (samen) --> 18/3 VERKOCHT aan Chrisvero

Normale (minimale) gebruikssporen; zie de foto's. Voor mensen die wel eens de anthracietgrijze looks (van de 3.0i) willen proberen, maar niet meteen diep in de buidel willen tasten voor nieuwe nieren. Chrome randjes zitten geklipt, dus die kun je gewoon overzetten van je huidige nieren.Voorbeeldje op mijn vorige Z4 (2.5si):

o92v43.jpg

De handelswaar:

8561335517_99658aed22_b.jpg

Links:

8561333381_a42de60f40_b.jpg

Rechts:

8561331301_d47130d19a_b.jpg

Bij interesse PM of nul zes vijf drie negen acht zes twee drie twee.

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Zeker waar, al was het maar omdat advertenties I, II en III nog lang niet alle onderdelen bevatten die ik hier nog heb liggen ;)

Link naar reactie
  • Administrator

^ Juist weer steeds meer nu ik deurpanelen, openers, raambediening en sinds vandaag ook de nieren verkocht heb. Ik moet onderhand weer stevig bijkopen om de leemte op te vullen ... :lol:

Link naar reactie

binnenkort op tv :mijn leven tussen bmw onderdelen. :lol:

Hoe heet dat programma ook weer ?

Help, mijn advocaat is klusser !!!! :lachen:

Link naar reactie

Laat Maurits toch lekker handelen in onderdelen.

Bijbeunen is gewoon een verplicht vak op de Zwarte Kip Academy.

iedere advocaat heeft op een dag wel eens een goed gevulde ouwe sok met fiscusvrij geld nodig.

:lachen:

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Als je binnenkort aan een ritje meedoet, kun je zelf even kijken Roberto. Ik moet zeggen dat het mij voor demontage niet was opgevallen ...

Link naar reactie
  • Administrator

Schopje: achterlicht en pookknop nog beschikbaar: voor wie ook naar de Paasrit gaat eenvoudige overdracht (en zoals dat een goede klusmarkt betaamt: 10% korting met Pasen ;))

Link naar reactie

@ 2.5si: Klinkt goed!

Helaas ben ik niet bij de paasrit maar een vriend van me wel (met hem reed ik vorig jaar mee), zal hem even op dit topic attenderen en waarschijnlijk wil hij de pook wel even meenemen tijdens de paasrit:)

Zal zijn gegevens dan even per PM sturen...

Link naar reactie

binnenkort op tv :mijn leven tussen bmw onderdelen. :lol:

Nee volgens mij zien we hem terug bij Peter van der Vorst in het programma mijn leven in puin !!!

Onderschrift : gestikt in te veel z4 onderdelen

Link naar reactie

@ 2.5si: Klinkt goed!

Helaas ben ik niet bij de paasrit maar een vriend van me wel (met hem reed ik vorig jaar mee), zal hem even op dit topic attenderen en waarschijnlijk wil hij de pook wel even meenemen tijdens de paasrit:)

Zal zijn gegevens dan even per PM sturen...

Ik ben dus de vriend.

We zien elkaar wel bij de rit!

Link naar reactie
  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.