Ga naar inhoud

z3M ......en nu gewoon weer beter


Aanbevolen berichten

Trap ik hem een keer op z'n staart, krijg ik gelijk verwijten hahaha, had tie maar geen M moeten worden, ik zal eens kijken naar de remlichten, zou betekenen dat 260 km zonder remlichten zou hebben gereden, apart....

Link naar reactie

Nu vanochtend maar weer eens gaan kijken en geen OLIE onder de auto, dus gisteren was vals alarm, het is nu echt goed.

Nu het probleem van de cruise control, de opmerking van Roodkapje was dus geheel en al correct. De remlichtschakelaar doet het soms wel en meestal niet. Die schakelaar stuurt ook de cruise control aan. Ik heb dus gisteren en naar aller waarschijnlijk al langer zonder remlichten gereden, tsja, shit happens. Ruud gebeld en die gaat een nieuwe schakelaar bestellen en zodra hij hem heeft gaan we maar weer naar reeuwijk. Autootje mag nu even een tijdje rusten, rijden zonder remlichten zonder dat je het weet vind ik niet zo erg, maar als je het weet is het niet goed. Wachten dus maar.

Toch weer helemaal blij met het :m: - tje, schakelaartje vervangen en dan kunnen we er weer tegen aan.

  • Like 1
Link naar reactie

Tja, ouderdom komt met de gebreken Theo.

Da's helemaal niet erg, mits het maar bij dit soort kleine kwaaltjes blijft.

En ondanks dat, blijft het een geweldig mooie auto, die :m: QP van je.

Hoe staat het trouwens met die doorpins ? Zitten die er al in ?

Link naar reactie

Nee door al het gemiemel ben ik daar nog niet aan toegekomen, krijg het rubbertje (hmmm dubbelzinnig) niet echt makkelijk in de pin, moet ik er dus eerste voorzichtig in slaan. Ik weet alleen nog niet hoever, het mooiste zou zijn dan de pin gelijk ligt met de deur als hij gesloten is, maar dan zou ik wat van de deurpin stang af moeten halen. Kortom, lijkt een simpele klus, maar het gaat even tijd kosten. Grappige is ook dat iemand zei dat als je de deur handel omhoog houd het stangetje blokkeert. Nu echt niet dus, gaat gewoon naar beneden....

Eerst maar de remlicht schakelaar en dan gaan we hier weer mee klieren. :)

Link naar reactie
  • Administrator

pin gelijk ligt met de deur als hij gesloten is, maar dan zou ik wat van de deurpin stang af moeten halen. Kortom, lijkt een simpele klus,

Is idd het mooiste, heb ik ook gewoon een heel klein stukje van de stang knippen met een goede kniptang

Minuutje werk

Link naar reactie

Nu as zaterdag naar het clubhuis en het schakelaartje vervangen, dan is alles weer op en top..... :clapping:

Link naar reactie

Nu de schakelaar is vervangen, vier schroefjes los, stekker eruit en nieuwe stekker schakelaar erin. Ik denk dat ruud 5 minuten bezig is geweest. Ook vanochtend geen oliesporen gevonden, dus het M-tje is weer helemaal gezond. Komende maanden wil ik alleen nog maar koffie drinken bij Ruud.

Bedankt voor alle reacties en steun.....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.