Ga naar inhoud

Olie lek stuurbekrachtiging

Guido

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Er heeft een tijd geleden bij mij in de straat een oude auto gestaan die veel lekte. Nu dacht ik dus ook dat al die vlekken op de parkeerplaatsen van die auto waren.

Hoewel deze auto al een lange tijd er niet meer is, zie ik toch af en toe een druppel op de plek waar ik parkeer. Of dit van mij is of niet, dat wist ik niet, dus ik ben maar eens gaan kijken.

Jawel, motorkap open en ik zie bij het reservoir voor de stuurbekrachtiging een natte olievlek op de leiding. Ik heb een foto ervan gemaakt. Is dit een hele kwalijke zaak of is het zo dat dit bij elke auto een beetje lekt? Ik ben ook wel benieuwd of dit een dure reparatie is of dat de kosten mee vallen. Het zit op een moeilijk te bereiken plek.

20130227165624.jpg

aangepast door Guido
Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

mwah ik denk de aansluiting onderaan het reservoir zal het niet?

koop eens een busje remmenreiniger bij de action en leg een pak kranten onder de auto en spuit de natte plek even goed schoon .

dan kun je daarna zien waar het weer vet word.

ik denk de klem vervangen aan het reservoir en klaar.

Link naar reactie

Thanks, ik zag net een ander forumlid ook al eens iets er over schrijven. Niets ernstigs, morgen ff afspraak maken voor een nieuwe klem. Kan een slot op.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.