Ga naar inhoud

Hardtop spuiten?

IBMW

Aanbevolen berichten

We zijn op zoek naar een hardtop in sapphire zwart metallic maar dat kon wel eens even gaan duren. En dus vragen we ons af of het wellicht ook mogelijk is om een hardtop in standaard of cosmos zwart te kopen en vervolgens in sapphire te laten spuiten.

Rijden hier mensen rond met een gespoten hardtop? Ervaringen? Adressen voor dergelijk spuitwerk? Dank, Martin

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik heb hele mooie gespoten hardtops gezien. geen probleem. 100% dezelfde kleur wordt wel lastig (in bepaalde lichtval) omdat de carroserie een andere ondergrond heeft dan de hardtop. Gewoon op zoek naar een goede spuiterij. Wellicht dat zij iets kunnen verzinnen om de kleuren wel 100% gelijk te krijgen

Link naar reactie

Je kan ook overwegen om een hele andere kleur voor je hardtop te kiezen of je hardtop laten wrappen in een matte kleur. Kleine kleurschillen vallen snel op.

Link naar reactie

er is tegenwoordig geen bumper meer die niet van kunststof is.

het gaat er om welke primers je gebruikt.

en de hele verflaag gaat er niet af bij overspuiten hooguit de toplaag en dan direct kleur spuiten ,of soms een primer,of filler (geloof ik)

bij mijn broertje op de zaak doen ze niet anders.

kleur is vrij goed te benaderen en evt kleurverschil hoeft geen opvallende te zijn.

maar zoals gezegd soms geeft kunststof net even een ander tintje aan de lak.

oh ja mijn broertje spuit ook wel eens een paar delen op zaterdag voor een schappelijke prijs. pm me maar.

aangepast door sandere39
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in