Ga naar inhoud

graag jullie mening .....

Tony

Aanbevolen berichten

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator

^ Wel als je daar een matzwarte waarschijnlijk niet voor niks gewrapte 2.2 met rondom nep M badges - zonder dat er 1 M onderdeel op zit - voor terug krijgt. <_< Wat een misbaksel. Althans, zo zie ik dat. :lol:

Link naar reactie

Thnx voor reacties.

Ik heb geen geen tapijten gezien ,opbergnetje had ik niet opgemerkt , maar wagen wordt volledig ( wat is volledig ) in orde gezet , onderhoud ->oa filters vernieuwen....

Ik ga morgen terug voor testrit ( kon vandaag niet -> stond in showroom ) , maar ga inderdaad vragen voor nazicht bij bmwdealer .

Ik ging dus gaan voor een testrit , verkoper ging mij bellen om uur af te spreken. Het onderhoudsboekje kon hij mij , bij mijn eerste bezoek , niet laten zien , ( dit bevond zich in de hoofdvestiging -> " powercars.be " ). hij ging het mij laten zien bij de testrit. Gisteren tevergeefs gewacht op telefoontje , uiteindelijk zelf gebeld , auto stond nog in showroom en blijkbaar is onderhoudsboekje niet ingevuld. Ze zouden onderhoudshistoriek opvragen bij BMW en mij opbellen , tot op heden nog niets gehoord ......

Wat van der ven betreft , heb gemaild en wat info gevraagd ivm matte Z4 , nog niets gehoord ....

aangepast door bojan
Link naar reactie

Denk dat we hier allemaal wel een beeld bij kunnen scheppen met wat voor soort personen/beleid we daar te maken hebben :)

Dus vanwege het uiterlijke vertoon van het bedrijf, en dat je cash moet aftikken zou je daar nooit een auto moeten kopen? Ik persoonlijk irriteer mij nogal aan dit soort opmerkingen op een algemeen forum. Zolang je feitelijk niets daar hebt aangeschaft en derhalve geen negatieve ervaringen met het bedrijf hebt zou ik het (als ondernemer zijnde) op prijs stellen dit soort opmerkingen voor je te houden. Een mening n.a.v. slechte ervaringen tot daaraan toe maar dit is te makkelijk <_<

Link naar reactie

Dus vanwege het uiterlijke vertoon van het bedrijf, en dat je cash moet aftikken zou je daar nooit een auto moeten kopen? Ik persoonlijk irriteer mij nogal aan dit soort opmerkingen op een algemeen forum. Zolang je feitelijk niets daar hebt aangeschaft en derhalve geen negatieve ervaringen met het bedrijf hebt zou ik het (als ondernemer zijnde) op prijs stellen dit soort opmerkingen voor je te houden. Een mening n.a.v. slechte ervaringen tot daaraan toe maar dit is te makkelijk <_<

Misschien even het topic "wat vind jij van het forum " opnieuw lezen,want volgens mij heb jij daar niets van opgestoken.

Waarom altijd iemands mening onderuit halen? Denk jij dat de vraagsteller hier niet zelf op een objectieve manier kan over oordelen?

Link naar reactie

:huh: Als durudevampire meteen had gemeld dat het hij er in het verleden zaken heeft gedaan was het voor mij ook duidelijker geweest. Zoals het er nu is neergeplempt komt het even anders over. Het is tegenwoordig erg makkelijk ondernemers via het internet onderuit te schoffelen ook als het niet terecht is. Maar zoals ik al zeg de zakelijke ervaring was even niet vermeld.

@Jan B hoezo altijd iemands mening onderuit halen als ik nou jou reactie lees is die wel erg overtrokken. Zit je iets dwars?

Link naar reactie

Jongens, jongens rustig, als je iets wil afbranden gebruik dan argumenten en niet loze op ervaringen, darudevampire gewoon in het vervolg je mening onderbouwen door slechte ervaringen, ik begrijp sjonnie prima, want zo ervaar ik ook jpuw mening. Simpel afbranden van een onderneming zonder argumenten is niet fijn, zeker als je je als bedrijf niet of nauwelijks kan verdedigen....

Waarvan acte, de ondernemer pensionado

Link naar reactie

Wat een onzin, het is nou niet echt een dermate lage prijs dat het niet berouwbaar is. Ze zakken gewoon in prijs zo simpel is het...

Nog een voorbeeld,Je hebt waarschijnlijk de beste bedoelingen maar zo komt het bij mij niet over,ik vind je stijl nog al erg agressief en belerend.

Link naar reactie

was net voor bojan eens aan het rondkijken op mobile.de – Gebrauchtwagen und neue Autos – Deutschlands

hier is denk ik wel de koop v.h. jaar :blink: en als je dooklikt op de site van deze handelaar dan kun je best zorgen dat

goed zit want anders val je gegarandeerd achterover van verbazing

Neu

BMW Z4 roadster 2.5i

$T2eC16RHJG!E9nm3qWsBBRKP-G3QHw~~_18.JPG

DE - 67547 WormsCabrio/Roadster / GebrauchtfahrzeugSchaltgetriebe130 kW (177 PS)Benzin

Kraftstoffverbr. komb.: ca. 8,2 l/100 km **CO2-Emissionen komb.: ca. 197 g/km **

HändlerEZ 12/200816.000 km

4.000 EUR

Parken

Link naar reactie

de advertentie is intussen inderdaad verwijderd, er stond een porsche cayenne van enkele jaren voor 10.000 euro, een grote audi ook

nog vrij jong voor iets van 5 of 6000 euro en nog meer van dat, leek mij heeeeeeeeel onbetrouwbaar.

@Bojan er zijn er genoeg te vinden in Duitsland, alleen een beetje uitkijken maar dat moet hier dus ook

gr

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in