Ga naar inhoud

graag jullie mening .....

Tony

Aanbevolen berichten

Zoals reeds gezegd in mijn topic mijn ZZZ 1.9 is weg en ik zoek iets anders.

Ik ben beginnen zoeken naar een 2.2 "sportedition" ( met M pakket ) maar het aanbod in België ( en Duitsland en NL ) is niet zo groot . Deze http://nl.autoscout2...asrc=st|fs heb ik al in levende lijve gezien. Ziet er goed uit , maar voorbumper moet herspoten worden (is op 2 plaatsen gescheurd ) en ik vind hem nogal duur. Verkoper baseert zich op prijzen van autoscout.de maar houdt er wel geen rekening mee dat je dan wel een jaar garantie krijgt. Zijn Z staat sinds december op 't net.

Deze middag ben ik naar dit gaan kijken : http://nl.autoscout2...sbs=QuickSearch

Ja dit is een Z4 , maar door het kleine aanbod van Z3's heb ik toch besloten dat een Z4 eventueel ook in aanmerking komt.

Wat ik wel raar vond aan deze : Als je motorkap en koffer opent , is er aan de binnenkant ( de aanslag of hoe noem je zoiets ) waar verf mat zwart is , de zwarte verf op sommige plaatsen "weggeveegd". Verkoper had dit nog niet opgemerkt :unsure: Volgens hem hebben ze misschien een te sterk product gebruikt om te poetsen ? Waar de verf weg is zie je volgens mij de grondlaag ( beige - geel ). Hebben jullie een idee ??

De velgen worden trouwens herspoten door verkoper om dezelfde reden , volgens verkoper ook met verkeerd product gepoetst.

Er zit ook een nieuwe voorruit in ( 2010 )

ps. Mijn voorkeur gaat uit naar zwart. Ik weet wel Z3 in Brasschaat is geen zwarte maar vind deze kleurencombinatie ook niet slecht.

aangepast door bojan
Link naar reactie
  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

*** Eigen professionele werkplaats voor onderhoud en herstellingen *** Dus ook schades herstellen ze zelf...Zegt natuurlijk niets, ik vind de prijs overigens gezien de km stand heel acceptabel. Mijn voorkeur zou uitgaan naar een Z4 i.p.v. een Z3 als de prijsverschillen zo laag zijn.

Link naar reactie
  • Administrator

Reden bedenken is niet zo moeilijk maar of die reden DE reden is is een tweede.

Je zou dus kunnen denken dat de vorige eigenaar zoiets had van "raar, dat nevel als ik dat wegpoetst komt er dan de gewone lak tevoorschijn"

ff zonder gekheid, dit was ook mijn eerste gedachte toen ik de Z net had

Link naar reactie

Nu weet ik niet hoe het zit met heffingen/import etc in belgië, maar als die er vrijwel niet zijn vind ik die z4 toch niet heel goedkoop. Ik ken de belgische markt niet zo heel goed, maar in dld heb je leuke z4 2,5i roadsters voor 10k of lager.

Ook zou ik betreffende die kofferbak onderzoeken of hij in het verleden geen schade heeft gehad. Ook ziet de demper er op de foto een beetje verroest uit, wat ook een beetje verdacht is. Er staat wel 'ongevalvrij', maar beter ff zeker weten.

Ik zou sowieso 'm van onderen bekijken als er roest op de demper te zien is. Dat zou namelijk niet moeten mogen (en wat is er dan nog meer aangetast?). Misschien valt het toevallig op de foto heel erg op en is het niets overmatigs.

En zitten er nou wel of geen automatten bij? Op de foto niet te zien, maar er wordt wel opgegeven "fluelen tapijten" wat ze daar dan ook maar mee bedoelen. Opbergnetje (ablagepaket) mist ook. Allemaal natuurlijk bij te kopen, maar het kost wel geld.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Thnx voor reacties.

Ik heb geen geen tapijten gezien ,opbergnetje had ik niet opgemerkt , maar wagen wordt volledig ( wat is volledig ) in orde gezet , onderhoud ->oa filters vernieuwen....

Ik ga morgen terug voor testrit ( kon vandaag niet -> stond in showroom ) , maar ga inderdaad vragen voor nazicht bij bmwdealer .

Link naar reactie
  • Administrator

^ waarom Jeroen

In Nederland heb je ook verschillende Z 4's goedkoper dan een Z3.

Misschien is deze wat Bojan http://www.autotrader.nl/auto/bmw/roosendaal/4x3tz/bmw-z4-roadster-22i-roadster-mat-zwart-m-paket-airco-leer/detail/?zoekopdracht=bmw-z4%7Csorteer-op-prijsvolgorde-en-prijs

Wel in Nederland maar geloof dat de invoerkosten naar België alleen maar administratiekosten zijn

en dat mat zwart trek je er zo vanaf.....

Link naar reactie

Van der ven auto's

Ik kom er dagelijks langs en hij staat gewoon buiten achter het gaas tussen nog een hele rij "goedkope aanbiedingen".

Stond ook een hele tijd een Z3 tussen maar die is pas weg, waarschijnlijk deze Z4 op ingeruild :groupwave:

Ik heb er nooit iets gekocht........maar zou niet de eerste plaats zijn die in me opkomt om een dergelijke auto te gaan kopen.

Groeten

Ad

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in