Ga naar inhoud

Poets beurt


maarten67

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo,

is vorig jaar ook al eens geweest zie: Aanmeld topic BBQ & autopoets clinic

ben toen ook niet kunnen gaan, maar heb ook wel interesse en mag je mijn zzz wel nemen om te demonstreren :sFun_whistle:

gr

Dat klopt inderdaad toen hebben we bij Roodkapje buiten een workshop gegeven, nu kunnen we dit laten plaatsvinden in onze detailstudio met alle benodigde faciliteiten.

Dus is er intresse. Kan wil iemand dit gaan organiseren. Die er verstand van heeft

ehh volgens mij gaat dat wel lukken ;)

Link naar reactie

Het in topconditie brengen van mijn Z3 is mijn hoofddoel van dit jaar, van voorbumper tot achterbumper.

De producten zijn voor 90% bij Speedy aangekocht, de kennis had ik al jaren maar niet de auto.

Nog een keertje dan, een foto van een gepolijste Z met de producten van Speedy Dames en heren gewoon doen.

Dap 900 set met Monello producten

C-pro cleaner

Poorboys world Glaze & wax

enz. enz. enz. ga er heen het is een echte aanrader.

zz2z.jpg

aangepast door throttle up
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Goed idee, lees graag wanneer!

Na de Paasrit, staat er nu een erg stoffige ZZZ voor de deur. Ergens op het forum zag ik ooit een documentje met allerlei tips en advies over de beste producten. Kan het helaas niet meer vinden.

Iemand tips over welke producten ik het beste kan kopen als basis uitrusting om met ZZZ-tje weer schoon & blinkend te maken?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.