Ga naar inhoud

Poets beurt


maarten67

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal.

Het weer wordt weer beter de zzz kan weer bijna uit zijn winterstalling worden gehaald.

Ik ben pas sinds een jaar de gelukkige eigenaar van een zzz, die ik nu heb gestald.

Als hij uit de stalling komt wil ik als eerste de zzz een fijne onderhoudsbeurt laten geven bij onze plaatselijke vakgarage Bert Bruill.

Hierna wil ik de bolide een mooie poetsbeurt van zowel binnen als van de buitenkant laten geven.

Kan?wil mij iemand vertellen waar ik op moet letten als ik mijn bolide naar een bedrijf breng voor de schoonmaak.

alvast bedankt.

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou maak je Z maar nat.

Of ga je naar een poetsbdrijf voor 600 euro maar wat daarna ? dat is excl. halfjaarlijks onderhoud van +/- 600 euro.

http://www.wax-it.be/ leuke site met minder zou ik geen genoegen nemen.

http://www.z3forum.n...ets-ik-de-auto/

Doe het lekker zelluv!

aangepast door throttle up
Link naar reactie

Ik poets mijn auto ook wel vrij uitgebreid met de betere producten.

Maar om één of andere reden ben ik bang om te kleien en te polijsten met een machine.

Ik ken nl iemand die dat polijsten zelf doet. En die slaagt er altijd in om ringen of schaduwen achter te laten.

Zodoende heb ik de indruk dat het moeilijker is dan het lijkt op YouTube.

Link naar reactie

Kleien met een machine?

kleien doe je met het handje volgens mij, of ben ik weer de enige die dat zo gedaan heeft.

en polijsten met een machine kan goed, alleen wel uitkijken, toerental niet te hoog en blijven bewegen met de machine.

kortom,

het is allemaal wel te doen maar het is een hoop werk.

Ik ga het binnenkort eens laten doen allemaal,

buiten en binnenkant

ik heb een adres gevonden waar ik wel vertrouwen in heb t.z.t. zal ik foto's plaatsen

Link naar reactie

Ik poets mijn auto ook wel vrij uitgebreid met de betere producten.

Maar om één of andere reden ben ik bang om te kleien en te polijsten met een machine.

Ik ken nl iemand die dat polijsten zelf doet. En die slaagt er altijd in om ringen of schaduwen achter te laten.

Zodoende heb ik de indruk dat het moeilijker is dan het lijkt op YouTube.

Ik maak hieruit op dat dit met een rotary machine gebeurt. Met rotaries heb je inderdaad de kans op zogenaamde "hologrammen'. Gelukkig zijn er nieuwe typen polijst machines die excentrisch werken en daardoor geen hologrammen achter kunnen laten. Beginners setje is hier te vinden:

http://www.waxworld.nl/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=104&products_id=100637

En ik vind zelf ook, zelf kan je het beter doen dan de meeste bedrijven. In ieder geval wel als je om je auto geeft.

Link naar reactie

En ik vind zelf ook, zelf kan je het beter doen dan de meeste bedrijven. In ieder geval wel als je om je auto geeft.

Klopt Jordy,

Daarom heb ik lang gezocht en ik denk dat ik nu iemand gevonden heb die het wel met liefde doet.

foto's volgen achteraf

Link naar reactie

Met de DAP900 en de juiste pad's is het super goed te doen!

Was zelf ook een beetje bang om op mijn mooi ZZZZ 'los' te gaan maar na een clinic bij carclean ging ik er vol vertrouwen mee aan de slag en het resultaat is fantastisch!!!

Niets geen swirls en of hologrammen...

Veel advies en super service :)

Link naar reactie

Of je het nu wil laten doen of zelf aan de slag wil gaan, neem eens contact op met ons. Wij kunnen je ZZZ vertroetelen precies zoals jij dat wilt maar we kunnen ook adviseren en/of trainen voor de doe het zelf oplossing. Indien gewenst kunnen we overigens voor geinteresseerden een speciale Z3forum dag organiseren op onze nieuwe locatie.

Link naar reactie

We moeten even een goed moment uitzoeken in het voorjaar op een zaterdag of zondag. Het evenement zou dan plaatsvinden bij waxworld in Zevenbergen (niet te verwarren met Zevenhuizen :lol: ) Als er voldoende animo voor is dan zullen we een nieuw topic aanmaken op de evenementen pagina

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.