Ga naar inhoud

new female, even voorstellen...


Angeleye

Aanbevolen berichten

Goedemiddag!

Sinds kort hebben we een pracht van een Z3 in ons bezit en dat maakt dat ik me graag ook wil aansluiten. 'Off line'' kwam ik hier de laatste tijd al op het z3forum; of keek mee over de schouder van manlief. :wub:... :sFun_whistle:

Omdat ik denk dat de ladies hier in de minderheid zijn, wil ik dat percentage wat opkrikken ;-)

Want wij zijn ook gewoon dol op zo'n car!

Onze Z3 heeft nog wat onderhoud nodig dus komen daar vast vragen over... en al rijdende denk ik ook.

Learning all the time... :idea2:

vriendelijke groeten,

Angeleye

(altijd al super gevonden :clapping: op een BMW)

Link naar reactie
  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Batterij is nog wel goed?

Dan zijn er twee oplossingen. Tweedehands een nog goede sleutel kopen en het binnenwerk gedeeltelijk overzetten (hobbyklus, je moet de transponder juist weer wel in je originele sleutel laten zitten. Exacte details weet ik niet meer) of gewoon naar de dealer gaan en een nieuwe bestellen. Die moet bij aflevering nog wel even op de afstandsbediening worden aangeleerd, dat kun je - na enig zoekwerk op het forum - zelf doen of na enig schuiven met Eurobiljetten ook aan de dealer over laten.

Er zijn drie soorten sleutels en je krijgt er standaard vier bijgeleverd: die met afstandsbediening (2), de 'portier- en contactsleutel' waarmee je de kofferbak en opbergvakken niet kunt openen (1) en de reservesleutel voor in de portemonnee (1).

Als er sleutels ontbreken, kun je deze laten uitprogrammeren door de dealer. Ook dat kost weer flink. Daar heb ik op het forum al eens over geschreven...

Link naar reactie

Ik heb een vraagje over de autosleutel: zijn deze ook te dupliceren? Van een sleutel zijn de drukknopjes eigenlijk versleten en moet je erg hard drukken om te activeren...

ik zeg pmmen dus,ik ben de sleutelrubber guru!

beetje jammer dat ik dat zelf weer zeggen moet.

vaak is dit probleem op te lossen met nieuwe knopjes voor de sleutel.

Link naar reactie

Welkom,ik heb hetzelfde probleem,de ene helemaal versleten de andere als nieuw. Heb gewoon de nieuwe in gebruik en de andere als reserve in de schuif liggen,tegen dat die versleten is zijn we weer tien jaar verder. :)

Link naar reactie

Welcome !! de vrouwen zijn zeker in de minderheid, maar ik ben inmiddels al een trouw forumlid.

Veel plezier gewenst, en ik sta ook al te trappelen dat het zonnetje gaat knallen.. :cool: (en ook de ZZZ!) :sHa_biggrin:

Link naar reactie

Batterij is nog wel goed?

(....) Daar heb ik op het forum al eens over geschreven...

Batterij is nog goed.

.... zal eens zoeken :book:

vaak is dit probleem op te lossen met nieuwe knopjes voor de sleutel.

Dat klinkt opeens wel gemakkelijk... hoop dan dat het idd 'knopjes'-kwestie is... :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.