Ga naar inhoud

Leeftijd z rijdsters en rijders --> Vul nu de poll in!


pampus

Leeftijd   

154 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is dus de leeftijd van de Z3/Z4 rijder hier actief?



Aanbevolen berichten

  • Administrator

Nee. We zouden er alsnog een poll van kunnen maken (dat kun je zelf ook), maar dan moet iedereen wel opnieuw aanvinken in de poll in welk deel van het leeftijdsspectrum hij zich bevindt.

Link naar reactie

Ik ben er wel aan begonnen, maar via de member optie leeftijden opscharrelen is, zelfs voor een pensionada een hopeloze klus. Veel members hebben ook niet hun leeftijd ingevuld.

De eerste honderd gedaan ergens vorig jaar en daar ben ik bijna twee uur mee zoet geweest, niet haalbaar dus..... en ik heb geen toegang tot de (terecht) member list zodat ik eea of andere query kan uitdraaien, kortom, ik denk ik hou het stil, maar ja dat is niet gelukt, de poll van Maurits is leuk en ik heb mezelf er ook maar ingezet.

Link naar reactie

Ben te oud om hier aan nee te doe, maar belangrijker is dat er al zo'n topic is waar ik het al op had ingevuld.(blijf niet aan de gang) :lol:

Zo ook met dat nieuwe smoelenboek topic.

Er is al zo'n topic (is mss wel verwijderd omdat het nieuwe members zou kunnen afschrikken?) <_<

Link naar reactie
  • Administrator

Ben te oud ... er al zo'n topic is .... Er is al zo'n topic ...

Ga zo door Henk! Blijf vasthouden aan wat er al is en hou vernieuwing buiten de deur! :oldman:

Maar als ik het goed begrijp was jij in 2009 ook al niet ouder dan je in 2006 was. Of ben je ondertussen ook te oud om te weten hoe oud je in 2009 en 2006 was? :sFun_nahnahna:

ps. Marco, je geestelijke leeftijd kenbaar maken is hier niet de bedoeling, het gaat om wat er uit je paspoort blijkt ...

Link naar reactie

Leuk die poll zo, wist niet eens dat dat kon, ben benieuwd hoe dat er over paar weken uit ziet mochten mensen het opnieuw invullen.

Link naar reactie

Inmiddels 63 jaar geworden en zin in iets snellers dan een z4 2.5i.

Heeft iemand een advies ?

Zelf dacht ik aan de Wiesmann MF3, maar die prijzen.......

aangepast door Jojo
Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 2 maanden later...
  • Administrator

Haha, dat heb ik vandaag voor mezelf ook maar eens aangepast. Voor iedereen die zich dat nog eens afvraagt: je kunt direct onder de keuze opties van de poll je eigen stem weghalen en daarna opnieuw stemmen.

Link naar reactie

21-25 gestemd, 22 momenteel dus blijf wel even hangen in deze categorie :) Gaat de gemiddelde leeftijd weer iets omlaag. Geinig dat er relatief veel jonge mensen in een z3 rijden en relatief veel van middelbare leeftijd ( ;) ) en daartussen een constante lijn.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.