Ga naar inhoud

Leeftijd z rijdsters en rijders --> Vul nu de poll in!


pampus

Leeftijd   

154 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is dus de leeftijd van de Z3/Z4 rijder hier actief?



Aanbevolen berichten

Ik had een Zundapp GTS 50

foto's heb ik er zeker niet van, ik was ben niet zo fotogeniek vroeger

Dit had mijn Zundapp KS50 kunnen zijn! Ik had alleen een ronde koplamp, voor de rest als 2 druppels...

Dat waren andere tijden. Er zouden nog verschillende motoren volgen, maar heb nu alleen nog twee auto's en twee fietsen.

Heb een Z3, en ben 51.

Link naar reactie

^ De KS 50 was eigenlijk precies hetzelfde als een GTS 50

alleen had de KS een mooier cockpitje en een schijfrem voor en de GTS een trommel

Een schijfrem inderdaad. Ik zat net te denken, wat waren de verschillen ook al weer.

Daarvoor had ik een Honda 4 takt, type weet ik niet meer. Die heb ik ingeruild voor de KS50.

Link naar reactie

Ja dat is een goede, je leert veel over brommers, mischien een beetje vegen en terug naar het topic.....zaldan weer niet lang duren, maar ja de oudjes leven best nog wel in het verleden, eerste voorzichtige conclusie. Oja ik had een fongers fiets hahaha

Link naar reactie

Ik ben hier net, ben 44 jr,

haaa.... toch 1 vrouw die haar leeftijd durft te zeggen, wat is dat toch met vrouwen, waarom durven zij nooit te zeggen hoe oud/jong ;) ze zijn

wij zullen ze nooit begrijpen :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

Of ze zeggen het niet omdat ze ouder zijn dan dat ze eruit zien of omdat ze jonger zijn dan dat ze eruit zien....denk ik dan maar

Link naar reactie

Of ze zeggen het niet omdat ze ouder zijn dan dat ze eruit zien of omdat ze jonger zijn dan dat ze eruit zien....denk ik dan maar

gelukkig kwam daar nog "....denk ik dan maar" achter, was toch wel riskant ;)

tja en nu blijft de vraag ziet ze eruit als 44 of juist veel jonger....??? :sFun_nahnahna:

:lachen: die is goed, fijn dat je er zelf toch ook mee kan lachen :thumbs_up:

Link naar reactie

50 en sinds nu iets meer dan een jaar een Z3 cabrio 3.0. Heerlijke auto die ik dagelijks gebruik. Maar als ik de verhalen over deM lees begint het wel te kriebelen.

Als brommer had ik een Yamaha trial. Volgens mij een van de eerste of road brommers die werden geproduceerd.

Link naar reactie

48!! :sFun_nahnahna: maar de lengte van 15.. :sHa_biggrin2::sHa_biggrin:

Een Z3 3.0 en wat snort die lekker!!! :punk:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.