Ga naar inhoud

Leeftijd z rijdsters en rijders --> Vul nu de poll in!


pampus

Leeftijd   

154 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat is dus de leeftijd van de Z3/Z4 rijder hier actief?



Aanbevolen berichten

.............en toen de tv's enkel wit/zwart als kleuren hadden en je telkens uit de zetel moest om met je vinger van zender te veranderen

ja ik ben ook van die tijd............en hotpants mmmmmmmmmm

52 jaar en z3 1.9

gr

Link naar reactie

Ahhhhhh hotpants, spannende jongensdromen en met storm het dak op om de tv antenne vaster te zetten zodat je geen sneeuw had en jaloers op mijn oom in weert omdat die ook Duitsland kon ontvangen.....

Kortom vul je leeftijd in de ouwetjes winnen nu hahaha

Link naar reactie

Ik ook, want ik heb het allemaal live meegemaakt. Ofwel, daar hoef je nog geen 35 voor te zijn ... ;)

Let maar niet op die oudjes. Die lopen wat stoer te doen door met wat woorden te gooien die ze toevallig op straat opgepikt hebben maar waarvan ze waarschijnlijk toch niet helemaal doorhebben wat het is.

Bij hotpants denken ze aan een petticoat etc. :lol:

Link naar reactie

Ach al die jonkies, kralingen popfestival, dat was pas war, blote meiden, en als je dan 16 bent.......

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.