Ga naar inhoud

Aangeboden: zeldzame documentaires over de Z3


Gast gsusivo

Aanbevolen berichten

Hallo mede-Z3 liefhebbers,

zoals jullie wellicht in een ander topic gelezen hebben, heb ik onlangs op eBay 2 documentaires kunnen bemachtigen over de Z3 Roadster. De documentaires staan op VHS tape. Zodra ik ze binnenkort ontvang ga ik ze omzetten op 2 DVD's zodat ze met de huidige apparatuur ook nog afgespeeld kunnen worden. Ik heb in dit topic ook aangegeven dat ik deze informatie graag met jullie wil delen. Ik heb hier veel reacties op gekregen, zodat ik het even in een apart en centraal onderwerp even onder de aandacht wil brengen voor de mensen die het gemist hebben.

Stuur me een PM voor meer informatie.

Groetjes Ivo

Video 1: Entwicklungsreportage BMW Z3 roadster / Development report BMW Z3 roadster

Ik heb heel lang gezocht, helaas heb ik hier geen gedetailleerde info over kunnen vinden. In 2 jaar tijd ben ik hem dan ook nooit op een enkele eBay website tegen gekomen. Volgens de verkoper is deze 'sehr selten'.

Schermafbeelding2013-01-27om173750_zps5bddfd1a.png

Video 2: Go: An American Road Story

15 minuten durende promotievideo, afkomstig van BMW North America, Inc. Gemaakt in 1996.

Werd verschaft aan mensen die een nieuwe BMW Z3 kochten.

Schermafbeelding2013-01-27om173929_zpsa2043e68.png

aangepast door gsusivo
Link naar reactie
  • Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Haha, dat vermoeden had ik al.

De kwaliteit van de VHS banden wordt rechtstreeks overgenomen op de DVD.

Normaliter is het van voldoende kwaliteit om goed te kunnen volgen.

Kan ik je naam erbij schrijven? :)

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Leuk initiatief Ivo. :punk:

De eerste video is inderdaad een hard to find exemplaar.

De tweede minder exclusief want die is goed te vinden op Ebay. Uiteraard vanuit de USA.

Zet mij maar op het lijstje voor de DVD 's

Link naar reactie

Klopt. De tweede video is wat makkelijker te vinden. Er is echter in al die jaren niet over gesproken op dit forum.

Ik heb hem zodoende besteld om zo 2 leuke DVDs te kunnen maken en te kunnen delen met iedereen.

Link naar reactie

Die heb ik ook voor je liggen. Megafactories. Interesse?

Daarbij mag je deze video's als liefhebber niet missen want de z4 is het broertje van de z3.

Als je deze set zoals boven aangeboden wilt hebben zet ik je megafacories speciaal voor jou op een dvdtje erbij!

Link naar reactie

Update: vandaag is video nummer 2 al geleverd geworden!!!!

Binnen 4 dagen vanuit de VS naar Nederland. :thumbup:

Nu wachten op de andere, deze komt naar verwachting volgende week bij de huifkar binnen.

Vandaag komt Guus van de huifkar nog even bij me langs met wat pakketjes....misschien zit ie er wel bij, wie zal het zeggen :hypocritesmiley::o

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte.

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

De tweede film staat inmiddels op de computer.

Leuk filmpje van 15 minuten, lekker Amerikaans met een heerlijke 90's sfeer :lol:

Onbewerkt aan ruwe data: 8 GB :party: Kwaliteit is goed. Ik kan hem op mijn iMac zonder pijn in de ogen en oren aanschouwen.

De eerste film ben ik nu aan het doen...

Deze is zeer informatief en in de stijl van de eerder genoemde documentaire van de BMW 850i. :groupwave:

Link naar reactie

Even een centrale update. Het coverdesign is gedaan en rolt nu in veelvoud uit de printer.

De enveloppen zijn voorzien van adres.

Nu nog even steeksproefgewijs de dvd's testen op verschillende DVD-spelers van familieleden :punk:

Ik hoop dat alles op het einde van de week naar het postkantoor kan.

Jullie worden op de hoogte gehouden.

Link naar reactie

Even een centrale update. Het coverdesign is gedaan en rolt nu in veelvoud uit de printer.

De enveloppen zijn voorzien van adres.

Ik hoop dat alles op het einde van de week naar het postkantoor kan.

Hey Ivo,

Als je wilt, mag je die van mij meebrengen, hoef je die al niet op te sturen ;)

gr

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.