Ga naar inhoud

open of dicht parkeren?

Aanbevolen berichten

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

• Administrator

Deuren kunnen ook niet van binnenuit worden opgemaakt als hij niet op alarm staat :).

Ik zet de mijne sowieso al jaren niet meer op alarm in Italie aan de boulevard. Kon elke keer van het strand naar de auto wandelen om te kijken als een of andere bekende lolbroek van mij even met z'n hand in het interieur had gezwaaid...

Link naar reactie

Een huis zonder spullen dan... Ik blijf er een lelijk gevoel bij hebben, de auto zo open laten staan. Met de persenning erop is het idd niet de moeite maar anders zou ik het dak gewoon dicht doen. Anders krijg je toch alleen maar stof, stuifmeel, bladeren, vogelstront en wie weet zo nu en dan een vuile rochel in de auto.

Link naar reactie

ik doe hem ook meestal dicht, het kan jaren goed gaan, maar 1 keer de verkeerde pers. en je interieur is om zeep.

Zonder persenning is ie toch zo dicht dus voor mij geen risico

gr

Link naar reactie

ik dacht te weten dat wanneer je de knop in de middencosole,die naast de alarmlichtknop zit indrukt iig je opbergcompartiment van slot gaat.

en das dan weer niet handig.

Alles blijft op slot.

Deed jaren geleden de z4 op slot, met kofferklep open. Gooide mijn jas er in en deed klep dicht.

Toen kwam ik er achter dat mijn sleutels nog in mijn jas zaten.

(Wordt het toch nog een beetje grappig, hr Kroket)

Dak was open maar met geen mogelijkheid kon ik een deur, de koffer etc openen.

En dit gebeurde in the middle of nowhere in Ierland.

Toen herinnerde ik mij de plastic sleutel in mijn portemonee (dit was trouwens de laatste keer dat ik die gezien heb)

En kon hiermee de deur openen en de achterbak openen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

oh ok,nadat je die knop had ingedrukt?

Alles, Alarm stond er op en dan functioneert geen enkele optie Meer. Dak was nog open Maar deuren waren op geen enkele manier te openen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in