Ga naar inhoud

Roest bij slot achterklep Z3

IBMW

Aanbevolen berichten

Ben nog steeds op zoek naar een Z3 die ons "past" maar nog niet geslaagd. Het valt mij op dat we nu verschillende Z3's hebben gezien waarbij er rond het slot op de achterklep corrosie te zien is. Het is niet veel en je moet de klep "tegen het licht" houden maar je ziet duidelijk bobbeltjes onder de lak rond het chroom. Is dat een bekende "kwaal" ?

Wat zou het kosten om dit weg te laten halen en dit deel van de klep netjes te spuiten?

Groet

Martin

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Meestal ontstaat dat doordat het rubber waar het slot in zit niet goed op z'n plek zit en eea gaat schuren aan de lak. Opnieuw spuiten (of bijwerken) en een nieuw goed passend rubber er op en klaar is kees.

Link naar reactie

Zeker bekende kwaal, kk heb er ook last van.

Geen idee wat het kost maar ik denk eerder dat ik tzt de hele achterklep een keer vervang aangezien er ook een paar opervlakkige deukjes in zitten, afhankelijk van de prijs natuurlijk t.o.v. Reparatie.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in