Ga naar inhoud

Z4 te water

Vinn

Aanbevolen berichten

Raport vanmorgen binnen gekregen via de mail.

alles was voldoende op 2 zeer ernstigge dingen na.

1. Een raar geluid links in het hoekje van de motor.

2. De auto heeft in 2012 een schade gehad van 17.000!!! euro.

en een paar kleine puntjes die hij later pas toegaf nadat ik het raport voor me neus had.

van de rest van de punten wist hij niks.

Link naar reactie

Ik ga deze auto niet kopen.

Ik koop geen auto's van mensen die liegen over de spullen die ze verkopen en doen alsof hun neus bloed.

Ook omdat er zelfs nu na deze info geen cent van het bedrag af kan.

Hij koop natuurlijk dat iemand komt kijken en dan niet die keuring laat doen en dan van niks weet en de volle pot betaald.

Ik ga niet zoveel geld uitgeven aan een schade auto die ook nog is import is

Link naar reactie

1. Een raar geluid links in het hoekje van de motor.

2. De auto heeft in 2012 een schade gehad van 17.000!!! euro.

Ook omdat er zelfs nu na deze info geen cent van het bedrag af kan.

Het klinkt een beetje dubbelzinnig allemaal...Dus als hij met de prijs was gezakt zou je het nog overwegen :blink:

Link naar reactie

^ ja, zo lees ik het ook Roger.

Als ik een verkoper niet meer vertrouw, ben ik weg

Kan die korting geven wat ie wil, maar dan koop ik niks meer bij m.

En Vinn, goeie keuze, ga maar voor een eerlijke auto / verkoper

Link naar reactie

behalve dat een deskundige het kan zien en hij op de markt minder waard is.

ja dat en nog meer nadelen die je pas gaat merken als je de auto eenmaal hebt.

als de schade alleen cosmetisch was dan is er niets aan de hand,maar als er meer gebeurd is bv een schade waarbij de hele voorzooi gericht moest worden dan weet je nooit of dat echt weer helemaal goed is.

maar ok een goede schadevrije m5 is dan ook wat duurder.

Link naar reactie

Maar wat is er mis met een schade auto als hij weer gemaakt is en het niet meer te zien is?

Weet je dan wat voor schade het is geweest? Motorschade of een klapper?

Bij het eerste kan je er vanuitgaan dat voor 17000 euro er echt iets serieus mis is geweest en veel andere mechanische delen een klap hebben gekregen, en bij de 2e kom je er altijd achter dat er heel veel clipjes zijn afgebroken, maar ook dat panelen tegen lak aan de binnenkant hebben gezeten etc. Dat mondt zich uit in gerammel op den duur en roest.

Een raar geluid is natuurlijk ook verdacht. Als dat een probleem is wat makkelijk op te lossen is dan doen ze dat wel voor de verkoop van een auto van 20k. Het is dus een probleem wat lastig weg te krijgen is.

Maar je moet in 1e instantie geen auto kopen die voor zo'n bedrag aan schade heeft gehad.

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Zag alle andere berichten pas later(vandaar edits) Schade twv 17.000 is wel heel hoog. Klopje in de motor is dus nog een overblijfsel ervan. Stel je voor dat blok begeeft het over 3 maanden. Goed dat je die keuring deed. Was echt een miskoop geweest.

aangepast door Guido
Link naar reactie

Ik ga deze auto niet kopen.

Ik koop geen auto's van mensen die liegen over de spullen die ze verkopen en doen alsof hun neus bloed.

Ik ga niet zoveel geld uitgeven aan een schade auto die ook nog is import is

volgens mij koopt ie m ook niet

Link naar reactie

Nee,

Stel het 'motorprobleem' is op te lossen(en niks ernstigs) en hij zakt met de prijs en met de prijs zakken bedoel ik een euro of 4/5000 euro.

Ik denk dat het wel een redelijke prijs is voor een 'onbetrouwbare' m5, aangezien een goede m5stukken duurder is. Dus zon grote prijsdaling lijkt me dan ook onredelijk.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb het occasion lijstje even bekeken bij die verkoper

en kom er meteen al een paar tegen waar ik m'n twijfels bij heb.

bijv een alfa GT met lichte plaatschade, :blink:

die auto mist de complete voorkant!!! :lachen:

aangepast door coot
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in