Ga naar inhoud

Z4 te water

Vinn

Aanbevolen berichten

• Administrator

...

Wel mag ik iemand meenemen en hebben ze een brug te leen.

...

Dan snap ik niet waar iedereen zo moeilijk over doet; dan kun je daar dus ook gewoon ter plaatse een Dekra keuring laten uitvoeren. Jij blij, zij blij... ;)

Link naar reactie

Even Nobracars bellen in Uden. Hebben laatst zelfs met een team een aankoopkeuring gedaan op locatie voor een Z8 van een dikke ton in het buitenland :lol: Als de berg niet naar Mohammed mag, dan gaat Mohammed toch naar de berg :punk:

Toen ik mijn Z3 kocht mocht ik hem ook niet meenemen naar een andere garage. Toen ik echter eenmaal de sleutels had stond ie 5 minuten later op de brug met 4 monteurs eromheen.

aangepast door gsusivo
Link naar reactie

Ik denk dat Mr Kroketti gelijk heeft, dus succes met je nieuwe M5

Daarbij kun je hooguit voor € 25.000 het schip in gaan.

Maar dan kun je wel later tegen je kleinkinderen zeggen dat je een M5 gereden hebt.

dat dan weer wel :lol:

aangepast door coot
Link naar reactie
  • Administrator

Maar je kunt wel later tegen je kleinkinderen zeggen dat je een M5 gereden hebt.

Ik kan later tegen mijn kleinkinderen vertellen dat ik ooit een blokje om ben geweest in onderstaande M1 (op de bijrijdersstoel, dat dan weer wel). Nog weer iets aparter :cool:

ERTL3.png

Link naar reactie
  • Administrator

... op locatie ...

Dat doet DEKRA standaard ... :sFun_whistle: Kortom, Vinnn; mogelijkheden genoeg om hen niet voor het hoofd te stoten en toch wat meer te weten te komen ...

Link naar reactie
  • Administrator

@Patrick: dat was de recordauto van H. Ertl. Een M1 op gas idd, snelheid boven de 300 km/u. Heeft jaaaaarenlang bij Oldenhof te koop gestaan. Met Piet ooit een rondje meegereden. Stuiterbak was het wat ik mij er nog van herinner.

Link naar reactie

Dat doet DEKRA standaard..

Hebben allebei voordelen. BMW dealer is heel kritisch en kent de voertuigen normaliter specifiek en de bijbehorende toleranties en afwijkingen.

Een Dekra is daarentegen meer onafhankelijk en heeft geen inzicht in prijzen.

Mijn BMW dealer heeft mij een offerte gemaakt met alles wat vervangen mocht worden met bijbehorende prijzen. Dit toen even aan de verkoper laten zien en toch een aanzienlijk bedrag ervan af weten te praten.

Link naar reactie

Vraag ze voor de gein ook eens om het chassisnummer. Met dit nummer kan je vervolgens de dealer bellen om te kijken of zij nog wat meer informatie in hun systeem hebben over de auto ( garantie reparaties / terugroepacties / etc).

Link naar reactie

Een terugroepactie / modificatie / garantie reparatie zou gewoon in het systeem terug te zien moeten zijn ( althans dat heb ik destijds ondervonden bij mijn zoektocht naar een //M en S2000). Gewoon dealeronderhoud moet je idd voor in France zijn...

Link naar reactie

Nou, ik heb zelf ook een auto gekocht met een 'duister' verleden.

Althans, dat gevoel heb ik. Ik heb weliswaar een ingevuld boekje, maar er is verder niks van gespecificeerde rekeningen van voor de import bij aanwezig.

Navraag bij BMW in Hamburg en Berlijn leverde niks op, daar zij het vanwege privacy niet mochten bekendmaken.

Heb het wel de dealer na laten kijken en die kwam niks noemenswaardigs tegen...

Link naar reactie

Bij mijn auto zaten ook geen bonnetjes etc. Alleen gestempeld boekje. Dat is bij de meeste auto's zo volgens mij.

Maar ik kreeg wel een jaar garantie, dus ik vond het allemaal best.

Link naar reactie

Met behulp van de VIN code (laatste 7 cijfers/letters van het chassisnummer) is alles wat door BMW is uitgevoerd op te vragen. Dit kun je bij iedere dealer navragen. Wereldwijd.

Vreemd. Mijn broertje heeft zich toch moeten wenden tot BMW België om wat meer te weten te komen over de dubieuze geschiedenis van zijn vorige waggie.
Link naar reactie

Je kan via dekra eventueel ook garantie bijkopen als de auto met goed gevolg door de keuring komt.

Zo heb ik zelf een keer een Q7 verkocht met dealer garantie.

Is misschien een goede optie om onverwachte rekeningen qua onderhoud af te dekken :-)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in