Ga naar inhoud

Hardtop gestolen

Aanbevolen berichten

De Hardtop van mijn BMW Z3 is gestolen uit de parkeergarage in Haarlem.

Tijd: tussen woensdag 16 januari 16:00 uur en donderdag 17 januari 13:00 uur.

Kleur: Topaz blauw

Lichte lakbeschadigingen rand onder raam (waar het dak op de trolley staat.)

Ook gestolen: verrijdbare trolley + zwarte hoes met kleine scheur.

Als iemand deze set of dit dak te koop ziet of aangeboden krijgt zou ik dit graag vernemen.

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

• Administrator

Vervelend man! Ik hoop dat je hem terug vind, in ieder geval goed Marktplaats, Speurders en Ebay in de gaten houden de komende tijd. Nou denk ik dat iedereen wel weet hoe het er uitziet, maar heb je nog foto's van de scheur of de unieke beschadigingen op de hardtop?

Ps. Ik heb 1 van je 2 gelijke topics gesloten, dan krijg je tenminste alle reacties in 1 topic.

Link naar reactie

Er moet vast wel iemand in de buurt zijn geweest die iemand met een hardtop zag lopen, dat moet wel opvallen! Misschien een briefje ophangen in de supermarkt, misschien dat iemand weet waar die naartoe is gesleept of in welke auto óf bestelbus die is gestopt. Zo heeft mijn moeder haar fiets ook weer teruggevonden, toen iemand het verdacht vond dat er meerdere fietsen een bestelbus ingingen.

aangepast door 2.5si
Zie onder
Link naar reactie
  • Administrator

Schade zit op de hardtop aan onderrand van het achterraam, als herkenningspunt.

Goed eBay en MP (en wellicht ook Belgische sites) in de gaten houden. Valt het wellicht onder je inboedelverzekering? Succes!

aangepast door 2.5si
Zie onder
Link naar reactie

Ik zoek elke 2-3 dagen op BE/NL en DE Ebay naar allerlei Z3 onderdelen, voornamelijk een deur dus ik hou het zeker in de gaten. In hoop alleen dat deze de volgende keer veilig opgeborgen wordt.

aangepast door 2.5si
Zie onder
Link naar reactie
  • Administrator

Guys: ik heb wat posts verwijderd en wat bewerkt. Wij kennen de omstandigheden van de diefstal niet. Wij weten ook niet of en hoe Blue angel hier tegen verzekerd is.

Wat wij wel weten, is dat verzekeraars steeds vaker op facebook, fora, etc. meelezen om vervolgens verzekerden dekking te weigeren. Het zou toch vervelend zijn als Blue angel dekking wordt geweigerd door speculaties van anderen in dit draadje.

2181499788984571_GmAa1I96_b.jpg

Indachtig deze tegeltjeswijsheid dus geen speculaties meer in dit topic ...

-

Link naar reactie

Guys: ik heb wat posts verwijderd en wat bewerkt. Wij kennen de omstandigheden van de diefstal niet. Wij weten ook niet of en hoe Blue angel hier tegen verzekerd is.

2181499788984571_GmAa1I96_b.jpg

Indachtig deze tegeltjeswijsheid dus geen speculaties meer in dit topic ...

-

je hebt gelijk!

Link naar reactie

Hoera,

Ik heb de hardtop terug! Die was tijdelijk in een hok opgeborgen door de schilder.

Ik wil iedereen hartelijk danken voor het medeleven en vooral onze moderator voor zijn ingrijpen. Dat heb ik erg gewaardeerd.

De schrik zat er goed in. Ik zal een merkteken in de top aanbrengen op een slimme plaats.

Eind goed, al goed.

Over en sluiten.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.