Ga naar inhoud

Wie heeft de jongste ZZZ


ad k

Aanbevolen berichten

Vandaag de folder van Ivo ontvangen en zal deze binnenkort op mijn site zetten maar heb nu de volgende vraag

De folder printdatum is 03/2003 hetgeen opmerkelijk is want de productie is in 2002 gestopt waarom drukt men dan lang daarna nog een folder voor de Nederlandse markt.

20130113114912.jpg

Ik ben dus erg benieuwd wanneer de laatste ZZZ in Nederland is verkocht.

Daar kunnen we achter komen door te melden wanneer jouw ZZZ is geproduceerd en in Nederland op kenteken is gezet.

Ben benieuwd

Groeten

Ad

aangepast door ad k
Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Een mogelijke verklaring is het feit dat jij hier een accessoire-folder in handen hebt.

Ik heb het vermoeden dat de accessoires nog enige tijd leverbaar waren/zijn geweest geweest na het stoppen van de productie van de Z3 op vrijdag 1 juli 2002.

Link naar reactie
  • Administrator

Plus dat BMW Nederland en dealers meestal nog wel enige voorraad van a) "oude" modellen en b) de bij behorende acessoires hebben. Ten aanzien van a: volgens mij kun je bij menig dealer nu nog steeds een "nieuwe" s23i kopen, terwijl die toch al geruime tijd niet meer geproduceerd worden ...

Link naar reactie

Datum eerste toelating; 21-04-1999

Datum eerste afgifte NL;02-06-2003

datum mijn eigendom; 10-03-2008

Link naar reactie

Nou de mijne is zeker niet de oudste en ook niet de jongste

Productie datum: 24-04-2000

In de KIS documenten staat dan ook nog een Prijsdatum 25-05-2000

aangepast door De Beertjes
Link naar reactie

In d KIS documenten staat dan ook nog een Prijsdatum 25-05-2000

Hebben ze er meer dan een maand op moeten rekenen wat de prijs zou moeten worden denk ik. :book:

Groeten

Ad

Link naar reactie

Waar vind ik de productiedatum?

Zie onderstaande link uit topic wie heeft de oudste ZZZ

een linkje gevonden naar een VIN decoder (laatste 7 cijfers chassisnummer) waarbij de jaar/maand van de productiedatum wordt genoemd

Groeten

Ad

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.