Ga naar inhoud

Urgente Duitsland vraagjes

Maurits

Aanbevolen berichten

• Administrator

1. De eerste vraag is: zijn er forumleden woonachtig in Duitsland in de buurt van Nederlands Limburg?

2. De tweede vraag is: vinden die forumleden het erg als ik een Ebay aankoop naar ze zou laten toesturen (koplamp), waarna mijn lieftallige assistente of ik die koplamp met geswinde spoed even komen halen?

Indien 1 --> ja en 2 --> nee, PM me even als je wilt!

Link naar reactie
  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

waarna mijn lieftallige assistente of ik die koplamp met geswinde spoed even komen halen?

[\advies modus aan]

Misschien dat een leuke foto van de lieftallige assistente een van de limbo's over de brug kan trekken.

Als ze er goed uitziet zal het wel vechten worden :lol:

[\advies modus uit]

Groeten

Ad

Link naar reactie

wat heb je betaald voor die koplamp als ik vragen mag ???

Heb binnenkort zelf 2 gebruikte goede koplampen te koop en stuur ze je graag naar nederland ( woon zelf in oostenrijk)

Heb namelijk nieuwe besteld en die komen begin februari.

Laat maar even iets horen

Gr Henry

Link naar reactie
  • Administrator

in Düsseldorf

Oh daar ben ik regelmatig :)

@HenryZ3 ik neem aan dat jij koplampen zij- en achterlichten van een Z3 bedoeld?

Link naar reactie

vergeet mijn koplampen maar want die passen niet in een ZZZZ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Ruud_19

Heb je goed gezien het zijn onderdelen van een Z3

aangepast door Ruud_19
2 posten samen gevoegd
Link naar reactie
  • Administrator

Dat gezeik om die verzendkosten uit duitsland met verkopers blijft altijd. Sommigen willen perse met een bepaalde transporteur versturen terwikl een andere, evenzo goede, het voor minder doet. Heb ooit een DAT recorder voor 50 euri gekocht en die verkoper kon hem voor 40 euri laten versturen... heeft even geduurd maar uiteindelijk toch de door mij uitgezochte transporteur gebruikt voor 9 euri. Dat was hij wellicht al wel van plan voor die 40 euri...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in