Ga naar inhoud

vocht onder rubber mat

FredZ3

Aanbevolen berichten

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat weet ik wel zeker Coot, anders hadden ze er al wel in gezeten!

Heb de matten gekocht om vooral sneeuw en zout op te vangen.

Iemand op het werk had de suggestie om er krantenpapier onder te leggen, ben alleen bang dat als de krant nat wordt deze af zal geven en ik over een halfjaar nog steeds de krant kan lezen in mijn licht beige matjes. :)

Link naar reactie

Waarom denk je dat er water onder zou komen?(condens)

In dat geval zou ik ze er regelmatig even uithalen opdat het wat kan opdrogen of anders een vochtabsorberende doek eronder in plaats van die kranten.

Maar ik zou eerst gewoon even afwachten of er zich wel vocht onder vormt want de meeste auto matten hebben toch ook een rubber laagje aan de onderkant.

Link naar reactie

Een krant is misschien niet ideaal, maar een oude handdoek of dik papier, er zijn van die dikke stevige servetten die extreem absorberen.

Maar ik zou het gewoon eerst zonder proberen en in de gaten houden, als het vochtig gaat worden kun je nog actie ondernemen.

Ik denk zelf dat het eerder aan de randen naast de matten vochtig wordt dan er onder.

wel grappig.

wat ik denk schrijft Jan B al op. :lachen:

aangepast door coot
Link naar reactie

Ik gebruik nu een vochtvreter voor in de auto die te herladen is in de magnetron en speciaal bedoeld is voor in de auto(lekt niet). Rond de 10 euro bij de Halfords. Handig mocht je last krijgen van vochtigheid door condens!

Link naar reactie

Ik heb de standaard matten van bmw. Ik gebruik de vochtvreter om ervoor te zorgen dat t achterraampje niet beslaat en er geen vochtophoping tegen t softtop dak van binnenuit komt. Gegeven moment wat vochtige plekken aan de binnenkant vh softtop dak dat niet door een lek kwam maar door condens. Zeker na sporten is er veel condensvorming, ik geef als extra aerobicslessen 6 avonden in de week, dus dat bouwde zich wel in de auto op. Nu geen last meer van.

Link naar reactie

Ik gebruik nu een vochtvreter voor in de auto die te herladen is in de magnetron en speciaal bedoeld is voor in de auto(lekt niet). Rond de 10 euro bij de Halfords. Handig mocht je last krijgen van vochtigheid door condens!

Ik heb er ook 1 gehaald Guido en speciaal doek voor onder de matten.

Link naar reactie

Ik heb er ook 1 gehaald Guido en speciaal doek voor onder de matten.

Top, dan blijft de vloerbedekking in de auto sowieso mooi ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in