Ga naar inhoud

Paasrit 2013 - zondag 31 maart

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

• Administrator

Hoe ben jij te herkennen voor de nieuwe members, trek je weer dat paashazenpak aan?

Nee, dat pak is dit jaar voor diegene die vorig jaar als laatste bij het dinerrestaurant arriveerde... :clown:

Link naar reactie

Payd! nu nog duimen voor dat ene zonnestraaltje... ;) :rolleyes:

aangepast door Snaatje
Link naar reactie
  • Administrator

Winterbanden in Duitsland

In Duitsland staat het gebruik van winterbanden in de wet geregeld. Begin december 2010 zijn deze regels nog eens extra aangescherpt. Hieronder geven wij een overzicht van de verplichtingen in Duitsland.

Wanneer

Het is in Duitsland verplicht de auto-uitrusting aan te passen aan de weersomstandigheden. Dat betekent dat u winterbanden voert als u rijdt in winterse omstandigheden. Van winterse omstandigheden is volgens de wet in elk geval sprake bij ijzel, gladheid door sneeuw, sneeuwmodder en gladheid door ijs- of rijpvorming.

Duitsland kent geen vaste periode waarin het gebruik van winterbanden verplicht is.

Link naar reactie

eh ff klein vraagje, aangezien we een stuk het land van onze oosterburen ingaan, winterbanden nog verplicht daar? Omdat ik er net nieuwe all weathers onder heb laten zetten :P

All weathers mogen ook zolang de juiste logo's (Mud & Snow) erop staan...

Link naar reactie
  • Administrator

"de kans is vrij groot dat het richting Pasen een stuk zachter wordt" zegt Weeronline ...

By the way, Rob, Monieke wil ook mee. mag ik nog een keer Y / Y?

Link naar reactie
  • Administrator

Hey, leuk dat ze meegaat

Valt me wel een beetje tegen van die andere admin's....zou het te koud zijn :)

Link naar reactie
  • Administrator

@Maurits: Leuk :thumbup: , geen probleem. Gewoon nog even hetzelfde via PayPal selecteren :sHa_biggrin:

@Marco: Leuk :thumbup: , geen probleem. Het restbedrag kan alleen niet via mijn PayPal menuutje worden betaald, of internetbankieren, of een aparte betaling via PayPal op emailadres :cool:

Link naar reactie
  • Administrator

Morgen laatste dag om in te schrijven! Wil je wel graag mee maar is er een reden dat je het nog niet 100% zeker weet, meld je dan in elk geval aan, zet ik je ovb.

Bij aanmelding graag wel direct het geld overmaken, zodat dit maandag of dinsdag binnen is (PayPal direct). Heb je reeds betaald maar is je naam nog niet blauw gekleurd, meld het even, kan zijn dat ik ergens overheen gekeken heb.

Nog een week, zal mij benieuwen of we de eerste Kersteditie van de Paasrit zullen meemaken.

Eerst maar eens zien of we het deze zondag droog houden met voorrijden :cold:

Link naar reactie

Sterkte Rob morgen met voorrijden, zeker niet met het kapje open, wat een koude wind vandaag en dat zal morgen niet anders worden!

Duimen maar met zijn allen voor volgende week !!

Link naar reactie

Luitjes, veel plezier volgende week. Mijn Z4 staat nog in de winterstalling en komt er voorlopig niet uit :cold:

aangepast door gessel
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.