Ga naar inhoud

Paasrit 2013 - zondag 31 maart

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

weer of geen weer, met uitzondering van de noodzaak van winterbanden of sneeuwkettingen kan ik zeggen,

ja ik ga mee, dus Rob zet me er maar bij (Y,N)

ik zal morgen de betaling overmaken.

en Guido, welkom aan boord.

• Like 1
Link naar reactie

en Guido, welkom aan boord.

:thumbup:

Natuurlijk probeer ik m'n eigen Z wel klaar te krijgen voor die tijd ;). Ik zag dat m'n ECU in noorwegen was afgeleverd....eindelijk :cold:

Maar de weg gaat natuurlijk niet over rozen:

schade.jpg

O.....M......G......

Vermoedelijk gevalletje transportschade al is er aan de verpakking niet zo veel te zien (ja, ze zijn heel breekbaar, ondanks dat het een paar kilo ijzer is), maar wel verantwoordelijk voor een bijna hartaanval bij het uitpakken.

De leverancier heeft toegezegd dat ze het gaan fixen :sHa_biggrin: (nieuwe bestellen, dus de echte lof krijgen ze pas als ik een nieuwe in 1 stuk heb)

Voor de rest heb ik echt zin in de rit. Ook al is het koud, dan nog kan het mooi weer zijn als er niet teveel wind is en het zonnetje doorbreekt. :thumbup:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie
  • Administrator

De leverancier heeft toegezegd dat ze het gaan fixen

Zullen ze wel gewoon aan elkaar lassen :lachen:

Balen nu maar hopen dat ze snel een nieuwe opsturen

Link naar reactie

een bijna hartaanval bij het uitpakken

BIJNA ? Ik zou meteen aan de zuurstof moeten met het beruchte pilletje onder m'n tong :wacko: Wat een rotgezicht :( , zit je nou zo lang op te wachten. Gelukkig lijkt het erop dat je een meewerkende leverancier hebt, hopelijk heb je snel een nieuwe binnen en laat de ecu ook niet al te lang op zich wachten.

Succes met de verdere operatie ;)

Link naar reactie

Telegraaf kopt vandaag: IJzige kou eind maart

lokale ijsdagen in de Paasweek een serieuze optie worden. :muur:

Kijken of de winterbanden van de A ook passen op de Z :sFun_whistle:

1. Maakt de keuze iets eenvoudiger; "Gaby" blijft thuis; "Lady" gaat mee :sFun_whistle: :sFun_whistle:
  2. Winterbanden onder 08 RJ Z4 uit en onder "Lady"zetten; ik had toch persoonlijk liever "Gaby" van stal gehaald :wub:
  3. Niet zeuren; eindelijk weer eens gezellig met elkaar :gathering::thumbup::sFun_banana2::schater:

Link naar reactie
  • Administrator

Stelletje mietjes... juist gaaf als er sneeuw ligt, zeker het gebied waar we doorheen komen..

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

Stelletje mietjes... juist gaaf als er sneeuw ligt, zeker het gebied waar we doorheen komen..

Dat zie je ook met een hardtop en winterbanden erop hoor :cold:

Link naar reactie
  • Administrator

Dat is al even Ferry ...

PayPal is weer up and running :cool2:

Houdt die hardtop van jou ook bepaalde communicatie tegen? :lachen:

Link naar reactie
  • Administrator

Leuk, weer een hoop nieuwe aanmeldingen/forumleden!

Kom op, kunnen vast nog wel 18 auto's bij! Zelfs met sneeuw (of zal ik zeggen: JUIST met sneeuw) is de route erg mooi om te rijden. Kapje open, :cold:, :petje:, kacheltje & stoelverwarming aan en gaan!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.