Ga naar inhoud

Paasrit 2013 - zondag 31 maart

BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

In 2 weken kan nog veel veranderen Ivo.

Weet je nog !!!! Vorige week maandag en dinsdag !!!! :petje:

Maar je hebt gelijk, structureel kun je dat niet noemen.

Link naar reactie

Ach het kan altijd erger. A.s. zondag is de opening van het cabrioseizoen in Lelystad van de bootjes club. Ik ben blij dat ik dit jaar niet meer ingeschreven heb. Was vorig jaar ook slecht weer, en koud.

Link naar reactie

Zonde voor a.s. Zondag, het is wel eens beter weer geweest op deze dag voor de IJsselmeerrit.

Hb er eigenlijk niet meer aan gedacht maar nu zeker geen spijt !

Link naar reactie

hmmmm, ik voorzie toch problemen met dat mijn Z4 niet op de ritdatum klaar zal zijn :(

De ECU ligt nog in Noorwegen, maar is nog geeneens bezorgd (nu al 1,5 week onderweg), de uitlaat moet nog gelast en verder pasgemaakt worden, daarna kan het spruitstuk pas gecoat worden, en ik heb het megadruk met m'n werk.......(weekenden doorwerken <_< )

Link naar reactie

Kom je met je terreinwagen ;)

Oh wordt het weer zo'n rit? :lol:

Ik zat eigenlijk te denken of ik bij iemand als bijrijder zou mogen fungeren als mijn Z dan nog in duigen ligt? (tricky question; als het nu heel lang stil blijft weet je gelijk wat je plaats in de groep is :wacko: )

Het duurt natuurlijk nog 2 weken, maar volgens mij sturen ze m'n ecu heel noorwegen rond ofzo :muur:

Link naar reactie

Ik weet van de week 100% zeker of ik mee kan rijden ik zit nu op 90% (hangt er nog net een beetje om).

Irene gaat zeker niet mee, dus als een ouwe ZZZ met nog geen 200PK niet beneden je stand is, zou je van mij mee mogen rijden Guido.

Link naar reactie

Niets is beneden mijn stand hoor ;), dus wellicht hou ik je aan die afspraak. Eerst maar ff kijken of je van je betere helft ook mag komen :lol:

Link naar reactie

Telegraaf kopt vandaag: IJzige kou eind maart

Een nieuwe koude-uithaal voor eind maart lijkt nabij. Ons land komt in het spervuur van ijzige hogedruk terecht dat het noorden en noordoosten van Europa in een winterse greep houdt. In het weekeinde is de kou dermate dichtbij dat lokale ijsdagen in de Paasweek een serieuze optie worden. :muur:

Kijken of de winterbanden van de A ook passen op de Z :sFun_whistle:

Artikel Telegraaf 19 maart 2013

Link naar reactie
  • Administrator

Maurits, de server ligt even bewust plat ivm upgrade. Had vanochtend geen tijd om de backup terug te zetten, dus als ik zo thuis ben is dat het eerste wat ik ga doen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.